Aşk bu, ta Adem Babamız ile Havva anamızdan beri dünyada varlığını sürdürüyor... Rabbimiz Allah bile hem insanı, hem de kainatı aşk ile yaratmıştır. Aşksız dünya da dönmez, ateşlerde sönmez, yürekte ki sızılarda dinmez...


Nerede başlar bu aşk? Kimisi kalpte der, kimisi gözlerde... Hatta kalpten kalbe giden bir yol vardır, ama kolay kolayda o yolu kimse göremez, derler... Bir bakışla mı başlıyor her şey? İlk görüşte aşk diyorlar ona. Sizin başınıza geldi mi bilemem, ama bana olmuştu bir zamanlar... Bazıları da ''Aşk iki kişilik yalnızlıktır.'' der... Tek kişiyken çok kalabalık olursunuz da kimi zamanda iki kişilik yalnızlık yaşarsınız...


Aşk bu ayaklarda ya da mide de, karaciğerde, başlayacak hali yok ya, tabi ki gözlerde başlayacak. Sade gözlerde mi? Bakarsınız güzel bir pastanede ya da bir sinema da bir tiyatroda da başlayabilir. Aşkın sağı solu, nerede başlayacağı belli olmaz...


Aşk beslenme kaynakları bakımından çok zengindir. En birinci beslenme kaynağı, rengi yeşil olup üzerinde Amerikan Başkanlarının rengi olan maddelerdir... Ayrıca üzerinde Atatürk resmi olan maddelerden de çok beslenir... Siz bakmayın parayla saadet olmaz diyenlerin laflarına, parasız da saadet olmuyor. Vermeyin bakın evde Saadete harçlık, ertesi gün kaçar gider babasının evine, denemesi bedava...


Bazı zamanlarda da ''Aşkın gözü kördür.'' deyip, aşka iftiralar atarlar... Bunu da iyi bir araştırmak lazım. Zaman zaman da ''Aşk başa gelince akıl dünya seyahatine çıkar.'' diyenlerde vardır, ama ben buna kesinlikle katılmıyorum. Akılsız insanların birini sevdikleri, sevebilecekleri hiç görülmemiştir...


Aşkını bir sır gibi senelerdir saklayanları da unutmamak lazım. Sakladın sakladın da zamanı gelince mi ortaya çıkaracaksın, kardeşim diye de sormazlar mı, adama ya da kadına? Bir garip vatandaşımızda şöyle buyurmuş ''Aşk kalpte başlar dudaklarla beslenir, dokuz ay on gün sonra baba diye seslenir.'' buna da kimileri katılır, kimileri katılmaz. Hadi çocuk içeri de sıkıldı da yedi ay da doğuverdi, değil mi ama? Narin konular bunlar hem de çok narin...

( Aşk Nerede Başlar Nerede Beslenir başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 3.06.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.