Evet, evet farkındaysanız son on, on beş yıldır bankalardan çok kolay kredi alınabiliyor. Veriyorsunuz TC nizi, anında size cevap veriyorlar. Çok büyük yasa dışı işleriniz yoksa, bir iki günde kredinizi hesabınıza kitliyo.... pardon geçiyorlar... Kitleme yok, yok öyle bir şey, o memleket düşmanlarının, münafıkların uydurması...


Şu meşhur Bodrumu hepiniz bilirsiniz. Bodrumda bir lahmacunun fiyatı 200.00 Türk Lirasıymış. Buna söylenecek cümle ohaaa ve de çüşşşş olurdu ama, hadi söylemeyelim yine. Düşünsenize beş kişi girmişsiniz Lahmacuncuya, beş kişi, ikişer lahmacun yeseniz on çarpı, iki yüz, eder 2000.00 Türk Lirası... Gidin kredi alın bankadan. Bazı bankalar da varmış lahmacun kredisi...


Hayır bir lahmacunun maliyetini az çok hepimiz tahmin edebiliriz. Yerli ve Yabancı Turistleri enayi yerine koyup ne amaçlıyor acaba bu arkadaşlar?


Zaman zaman bu haksızlıkları taksici arkadaşlarda yapıyorlar. Tabi bunlar azınlıkta, dürüst çalışan bir dolu taksici kardeşimizde var, onları tenzih ederiz...


Siz, siz olun Bodruma gittiğinizde aman dikkatli olun. Girdiğiniz yerde mutlaka önce fiyat listelerini etraflıca inceleyin. İlla lahmacun yemeden ben duramam, lahmacunun hastasıyım diyorsanız, bütün devlet bankalarının hepsinde lahmacun kredisi var, bilginiz olsun. Özel bankalarında bazılarında varmış, ama tabi onların faizi, devlet bankalarına nazaran biraz fazladır bunu da unutmayın...


Yok benim bu işe çok kafam bozuluyor ve de bu 200.00 liraya lahmacun ile bizi kazıklayanlara sinir oluyorum diyorsanız, size bir önerim var. O şubesi çok olan marketlerden birine girin ve de paketlenmiş lahmacunlardan alın, ısıttıktan sonrada, o iki yüz lira fiyatı olan lahmacunu satan dükkanın önünden zırt pırt geçip onlara bakarak lahmacunları ısırın, ısırırken de iki yüz liraya lahmacun yiyenlerin gözlerinin içine bakın. Sonrada o restoranın önünde fazla durmayın...

( Yersen Kredisi Bile Var başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 24.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.