Mart geldi, işletmeler için vergi ayı dert ayı, ha bir de kediler için dert ayı... Kanları kaynar kediciklerin, nasıl dertli olmasınlar ki... Aileye yeni üyeler katılacak bir iki ay sonra... Ben diyeyim üç tane, siz deyin beş tane, yedi tane...


Aslında kedilerin dertlenmesi mart ayının gelmesinden değil. E, peki neden o zaman? Bir çokları sermayeyi kediye yüklemişler, hesap kitap şaşmış, sizin anlayacağınız. Kedilerde haliyle bu durumdan bayağı bir mustarip oluyorlar...


Bütün kedilerin adına konuşan Sarman ''Biz kediler, kedicikler bu durumdan haliyle çok şikayetçiyiz kardeşler, herkes dönüp dolaşıp bizi buluyor, sonrada sermayeyi kediye yükledik diyorlar hem de yüklüyorlar, biz bu kadar ağır şeyleri, nasıl taşıyalım ağalar, miyav da miyav, miyav da miyav yahu biraz anlayış bekliyoruz.''


Söz alan başka kedicik Boncuk ise şöyle demiştir. ''Bıktık artık biz kediler olarak sermayenin bize yüklenmesinden, biraz da başka başka hayvanlara yükleyin canım, deve kuşlarına yükleyin mesela ya da kangurulara yükleyin, olmadı iki hörgüçlü develere yükleyin. Nedir bu canım asırlardır sizlerden çektiğimiz. Bir şey tutturmuşsunuz, sermayeyi kedilere yükleyelim yükleyelim, başka bir şey de bilmiyorsunuz.''


Bu arada kedigiller sülalesinden olan, panter, çita, puma, jaguar da bu duruna isyan etmekte ve kedileri de bütün güçleri ile desteklediklerini söylemektedirler... Söz alan Çita Hızlıcengaver de şöyle demiştir. ''Biz de kedigillerden olduğumuz için zaman zaman bu sermaye yüklemelerini bize de yıkmaya çalışıyorlar, ama yemezler, her ne kadar biz hemcinslerimiz küçük kedilerden güçlü olsak da sermayeyi taşıyacak kuvveti bulamıyoruz kendimizde yine de.''


Çita'da sonra söz alan Jaguar Yırtargeçer de ''Bize kimse bir daha, yok sermayeyi size yükleyeceğiz, siz kuvvetlisiniz, şampiyonsunuz, sizden hızlısı yok şu kainatta, diye pohpohlamayla gelmesin. Sermaye bu öyle kolay taşınmaz. Pijamalı atları yakalarız ''Zebra canım anlayın işte'' dişlerimizin arasına alır ta ağacın tepesine çıkartırız da ıh bile demeyiz ama sermayeye gelince iş, çok zor be dostum.'' Hayret kediler nasıl yükleniyor bu sermayeyi hala çözebilmiş değiliz...

( Kediler İsyanlarda başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 15.03.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.