Ne bez parçasıdır o, ne de basit bir şekil...
Bayraktır milyonları, bütünleyen bir tekil...
Türk bulunmayan yerde, vekalet eden vekil...

Hilal nazlı bir kızdır, gönül koyan erkiyle... 
Yıldız O'nu vareder, varolunmaz terkiyle... (terk etmek manasinda yazmak istemistim, at terkisi gibi geldi kulaga)

Yağmur fırtına boran, ister sele boğulsun...
Kutuplardan esipte, soğuk yellerle dolsun... 
Sallansın bu yerküre, ister zelzele olsun...

Hilal kışa kavuşur, Yıldız gelir kürküyle...
Her mevsimde bir olur, bayrak yaşar türküyle...

Kimi bayrak vardır ki, varolur hep öcüyle... 
Kimi bayrak vardır ki, sevilmez bin sücüyle... (sücü: içki)  
Ayyıldız da sevilir, mukaddesât gücüyle...

Sayılmaz adet olur, üçler yedi kırkıyla...
Hep varolsun Ayyıldız, Türk'ün yüce ırkıyla...


11 Haziran 2014,



dipnot: "Grup Volkan" besteledi seneler evvel, sevilmedi pek maalesef,

https://www.youtube.com/watch?v=69l5TL9eAhk
( Ayyıldıza başlıklı yazı Alp.Aldatmaz tarafından 12.03.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.