1 Kırmızı Hat...

Kırmızı Hat!

 

Amerikan Başkanı Rusya Başkanını Kırmız hat üzerinden arar.

-Alo Putin ben Amerika başkanı baydın.

-Gelirsen ben sana kayarım anladın.

-Mevkişdaşım, yanlış anladın.

-Pardon Baydın, buyur ne istersin? Senin de isteklerin bitmiyor. Ukrayna ya yürü dedin yaptık, daha ne istersin?

-Sayın Mevkidaşım hemen kızma. Sana ambargo koyduysam yanına fazlasını da koydum. İstediğin zaman kırmızı hat üzerinde alabilirsin.

-Ha şöyle böyle konuş canımı al.

-Yok, canın bana lazım. Şimdi Türkiye bu işe çözüm için ararsa, oyala araya mesafe koymasan da şartları zorlaştır. Biz arkandayız ne kadar sana yürüyeceğiz desek te.

-İşte bu çok zor!

-Kolay olur. Sen şimdi Akdeniz’i karıştır, biz başaramadık, sen bizim adımıza bunu yaparsın.

-Ne diye yapayım ki? Zaten istediğim kadar param var, ciğerime mi sokacağım?

-Mevkidaşım bu nasıl söz? Türklerden öğrendin değil mi?

- Kurt kışı geçirir ama yediği ayazı unutmazmış.

-Sen şimdi bunu bırak. Dediğime odaklan.

-Sensin salak lan, gelirsem orayı yerle bir ederim, zaten hızımı alamamışım. 

-Ayçiçek yağı dolu gemileri sen limanda az daha tut gerisine karışma.

-Kel başıma mı süreceğim, ne yapacağım?

-Sakin ol, tamam, sen bu şekilde devam et, sonra konuşuruz Mevkidaşım.

-Öyle ikide bir aramayın, başıma iş açtınız şimdi buna nasıl son vereceğim, tükürdüğümü nasıl yalayacağım!

Mehmet Aluç

 

 


( Kırmızı Hat... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 6.03.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.