Gaza Gelen Putin!

 

Amerika Birleşmiş Devletleri İngiltere Fransa da bir Masa etrafında Pişmiş kelle gibi sırıtanlar oturmuşlar.

Amerikalı bir yetkili.

-Rusya’yı korkutarak Ukrayna ile savaşa soktuk bizden akılısı yok. Piyasalar allak bullak oldu. Almanların burnu kalkmıştı, Mevkidaşımız lakin mevkidaşımız görünmeyen hah hah ha Rusya gazı kesti az donsunlar akılları başına gelsin. Buğday fiyatlar aldı başını gidiyor. Ayçiçek yağı yok satılıyor.

İngiltereli bir yetkili.

-Ben yeni aldığım 599’cu kasa boş kalacak diye korkulu rüyalar görüyordum, oh sonunda sayenizde onu da doldurdum.

Fransalı yetkili.

-O kadar çok değil mi mevkidaşım? Az birkaç kasada bize versen. Noturdamın kamburu gibi kaldık az belimizi doğrultalım.

Amerikalı yetkili.

-Mevkidaşım sana da makarna filosunu verelim zaten içi boş depoların, yarın içi dolar, içindeki bir tır dolusu makarna var, yarın piyasaya beş katı fazlasına verince beş tır dolusu makarnan olur. Bir ay sonra elli tır dolusu artık gerisini siz düşünün.

Fransalı yetkili.

-Sahi Putin’i nasıl gaza getirdiniz?

Amerikalı yetkili.

-Gaza getirdik, yapamazsın, yaparsan sana yürürüz dedik, yürümedik o yürüyerek devam etti. İnsan bu gaza getirdin mi kendini uçurumdan atar, peşindekileri de sürükler. Herkesi gaza getirdik bir Türkiye’yi gaza getiremedik. Eskiden çok kolaydı, şimdi zırhı delemiyoruz aşamıyoruz yolları. Bizim için tehlike Türkiye’dir.

İngiltereli yetkili.

-Pay verelim onları da yanımıza çekelim.

Amerikalı yetkili.

-Asıl meselede bu ya, vermek vermekte almıyorlar ki asıl mesele gelmiyorlar ki. Almayız, kimsenin de hakkını almanıza müsaade etmeyiz diyorlar. Bir kısmını yanımıza çeksek te onların yıkık hali bize fayda sağlamıyor!

Fransalı yetkili.

-Öyle ise bu pahalılığı da aşacaklar.

Amerikalı

-Hem aşacaklar hem de bize İHA SİHA ile beş basacaklar.

İngiliz.

-Ayak seslerimiz karanlığa karışarak korku salıyor bir Türkiye de duyulmuyor!

Fransız.

-Haydi, Putin’i iyice gaza getirelim saldırsın dört bir yana biz kasalarımızı dolduralım.

Mehmet Aluç


( Gaza Gelen Putin... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 6.03.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.