Buna Pişmanlık Denir mi Gülüm?

 

Aşkla severken hasret iline düştüm diye pişman değilim ben. Aşkla severken aşkla zamanın ötesine doğru gülümseten yârin gülüşleri varken nasıl insan pişman olur ki. Her hatırladığımda hayat yaşamla kalbimde beni yenileyerek taptaze diri yaparken nasıl pişman olurum ki? Aşkın rüzgârı duygu hislerimle beni uçururken aşk diyarına o yârin gülüşlerine getirirken uzaklarda kokusunu nasıl pişman olurum ki? Yüreğim hasretle yarılsa da, pis kan temizleniyor aşkla gülüşüyle o yârin. Gönlümde aşk mayalanıyor sabrın mayasıyla…

 

Sen benimsin bende seninim o nedenle pişmanlık nedir ki? Sen beni seven ben seni seven birisi, kendi içimizde birbirimize yürürken, bir an yollar karışsa da yol silinse de aklımızda, aşk bize yol gösterir bilirim ya. Gönül ovamız kuru kalmasın diye hasret içten gözyaşımızı akıtarak sular bunu da bilirim, binlerce gurbetli şehirler bizim biz aşkla olduktan sonra gurbet nedir ki, yârin gönlü ovası şehri içinde yetiştirdiği gül bahçesi…

 

Bir sıfır dediğimiz nedir yanında bir sıfır daha olsa toplamda sıfır sıfır iken gönülde aşk varsa sıfırlar binler olur aşkın çarpımıyla verdiği değerlerin toplamıyla. Ben hep seni çağırıyorum düşlerime geliyorsun, sen beni çağırıyorsun düşlerine geliyorum buna ayrılık denir mi? Ayın aydınlık bakışında gece ikimizde altında aydınlanıyoruz ya gerisine ne gerek var ki? Gece boyu göğsünde başım, gönlüm ortasında içinde sen geziniyorsun, soluk soluğa o an hasret kaçarken ümitsizlik yok olurken pişmanlık nedir ki bu pişmanlık olur mu ki? Buna sevinç denir gülüm sevinç…

 

Mehmet Aluç

 


( Buna Pişmanlık Denir Mi Gülüm başlıklı yazı kul mehmet tarafından 6.03.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.