Deneme / Hayata Dair Denemeler

Eklenme Tarihi : 12.09.2021
Okunma Sayısı : 979
Yorum Sayısı : 3
Günün Yazısı

Bu Yazı 13.09.2021 tarihinde
GÜNÜN YAZISI
olarak seçilmiştir.
     Aşı karşıtları miting yapmış. 
Tamam da alternatif öneriniz nedir, kızılcık suyu ile mi tedavi olacağız? Sonra miting yapılacak daha önemli sorun mu kalmadı, bilim, mantık, adalet, ahlak ve hakkaniyet arayış mücadelemizi dış güçlere mi havale edeceğiz?
     Sonra sağlık bakanlığı, kimi yere yatırıp da zorla kıçından enjektör vuruyor. Aşıyı kabul etmek zorunda değilsin ama kamu idaresinin aldığı toplumsal kurallara uymak zorundasın.
Çiçek aşısı, grip aşısı, tetanoz aşısı, zatürre aşısı vb aşıyı gürültüsüz olduk.
Aşı olmama hakkımız var fakat olanlara virüs bulaştırma hakkımız yok.
Az da olsa bu riski minimize etmek için kamu idaresi kısıtlamalara gitmek zorundadır.
"Rakı içenler öldü de su içen ölmedi mi" mantığıyla, kimseye laf yetiştirmeyin.
Evet aşı olan da olmayana da virüs bulaşma riski var ve hepimiz bir gün öleceğiz.
Bu zorlu süreçte çabası olanlara destek olmak gerekirken, sadece muhalefet olsun diye, aşı olmayıp da gürültü çıkaranları samimi bulmuyorum.
Toplumsal fayda, acil durum ve afet yönetimine destek böyle mi olmalıydı.
Bir kısmı yangına körükle koşuyor.
Bir kısmı, çalışıyor görünmek için elekle su taşıyor.
Zeka sorunu hallolmadan, beka sorunu çözülemez.
Zeka aşısı da icat etseniz, yine karşı çıkanlar olacaktır.
Yanınızdayım sayın sağlık bakanı,
Aşı olmayanları, test yaptırmayanları, umumi WC'ye bile almayalım.(!)

Binlerce sağlık çalışanı, aşı olarak bizim için özverili çalışıyor. Bari onlara karşı bir vefamız olsun.
Aşı olmasak da test olmayı, ihmal etmeyelim.
Virüs bulaştırmak özgürlük olamaz.

Ali Rıza Malkoç
( Aşı Karşıtları Hakkında başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 12.09.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.