" Ve sizi bulutlarla gölgeledik; size kudret helvası ve bıldırcın gönderdik; “Verdiğimiz güzel nimetlerden yiyin” (dedik). Gerçekte onlar bize değil, kendilerine kötülük ediyorlardı." 

Buluttan şemsiye tente  gölgelik saçlarımız saç derimize kaşlarımız kirpiklerimiz gözlerimize ete kemiğe gölge veren koruyan. 

Küçük minik olmasına rağmen tavuğun yumurtasından çok daha fazla besin değeri zıtlıkların birleştiği yerde azla yetinmeyi bilmeyen çoğu bulamaz kendi yağınla kavrul iktisat ve kanaat ve şükür hamd olsun İnşa'Allah tüm nimetlere. 

Bir annenin çocuğuna göstereceği şefkatten daha da sıcak doymak bilmeyen nefisten sana sığınırım küçük evlerden ırak olan gönülden de ırak olur mu gökdelen dikildikçe bizi bizden daha iyi bilen Yaratan Rabbimiz okunmayı anlaşılmayı ve hayata uygulanmayı bekleyen ayetleriyle huzur bulacak tüm kâinat merhaba..

Bir anne donatır sofrayı evlada seni seviyorum demeyi öğretmeliyiz Rabbimize merhaba.. 

Beğenmedik doyamadık minicik sinek böceklerin yaptığı kudret helvasına kendi kendimize zulüm kötülük ettik her  nefis birgün ölümü tadacaktır ve gelip çatmadan lütfen uyan dini bilgilerimizi güncelleyelim geç olmadan düşünme merhaba.. 

Uyarıyor Rabbimiz ve zavallı acizliğini bilmek lazım asırlar geçse de anlamaya çalışmak aslında zaman ayırmak ve tefekkür etmek önce kendimizi ve çocuklarımızın imanları için birşeyler yapmak için yetkinizi kullanınız pamuklara sarıp büyüttük merhaba.. 

Filistin'im minik çocuklarım ve minik taşları günümüz ebabil kuşları ebrehe failleri merhaba.. 

***
Lütfiye Çanacık merhaba.. 

( Bakara 57.ayeti Merhaba... başlıklı yazı Lütfiye tarafından 23.05.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.