Eskişehir Vâliliği "FETİH ve MEDENİYET" dergisi ile sesleniyor dünyaya geldi çaldı kapıyı açar mısınız merhaba..

Sayın Vâlimiz Erol Ayyıldız beyefendi Yunus Emre'nin bir şiiriyle merhaba diyerek yola çıkmış merhaba diyerek yola çıkmış. 

"Erenler Nefesidir Devletimiz/Onun için fitneden olduk selâmet versin inşa'Allah merhaba.. 

ACİL YARDIM LAZIM GELİR HAK'TAN MERHABA

Fitneden selamete çıkar ve ordumuza teslim olursanız sevinirim merhaba..  

Müslüman sabırlıdır fitne zaman duble sabır versin inşa'Allah merhaba. 

Aceleciliğe dikkat et kendine iyi bak görüşürüz merhaba.. 

Kur'an ve sünnete bak. Kul hakkı, edep, haya, ibâdet,evler medreseye dönsün ve Kur’an koksun istiyorum ama olmuyor işte bu yüzden gençlere bilgi aktarıyorum merhaba.. 

Yumuşaklık merhaba Hocam.. 
Sinirleri aldır, stress, gerginlik yaşandı bitti sınırsız kotam merhaba.. 

Haber ve bilgi için lütfen tıklayınız merhaba.. 

Müslümanın bir kulağından girer çıkar beynine girmez gözüne merhaba.. 

Fitneler artar kaynana gelin sedaya gelin ve damat adayı merhaba.. 

Salih ve sadık zengin Müslümanların sayısını arttıracaksın merhaba.. 

Gıybet şiddetli haram olsun ölsün istiyorum ama olmuyor merhaba.. 

El, dil anlatım sınavı var ve ben hala uyumadım merhaba.. 

Büyük cemaat merhaba.. 
Hırsız, meyhaneci de dahil, hâfız, teheccüd kılan, ibâdet konularında rahatsız oluyorlar merhaba 
Allah, Muhammed ve Kur'an diyen Hakk Letafet merhaba...

Allah Teala fitneler gönderir yolu kapatmaz merhaba Hocam.. 

Fitneden korkmuyorum fitneye karşı konum belirleyen kıvrak zekalı olanlar da var tabi merhaba... 

Selam ve saygılarımla selamlıyorum merhaba 

Lütfiye Çanacık merhaba.. 

( Fitneden Selâmete Çıkar başlıklı yazı Lütfiye tarafından 19.05.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.