Duygu orkestrasının çellosu   ‘’merhamet’’  olursa şef huzurlu olur. (2021)


 

Câzibe, çekim alanına girdiğin gezegenin sana hazırladığı bir tuzaktır. Artık vuslat bahara kalmıştır, bahar ise uzaktır. (2021)


 

Sevgiye zan bulaşırsa sahiplenme hissi artar bu da karşıdakinin yüreğini boğar. (2021)


 

Kendini bilenin tabutunu melekler haddi aşanın tabutunu kelekler taşır. (2021)


 

Ölüm, denize düşen yağmur tanesidir; tüm ölümlüleri özüne döndürür. (2021)


 

Sonsuzluğa inanılmasa ömür boyu mücâdele etmenin anlamı kalmaz. (2021)


 

Aşk imtihânına girebilmek için sabır mülâkatında başarılı olmak gerekir. (2021)


 

İnsan  muhabbete hasret  kalırsa yürekteki yangın tüm bedeni sarar. (2021)


 

Nergis zambağa benzemeye çalıştıkça  yalnızlaşıyor insan. Buna ne cân dayanır ne cânân…(2021)


 

Ölüm iremsi inâyetlerin ılgımsı hayâllerle beslendiği bir ülkede şebnemsi seherler doğuramaz. (2021)


 

 

Dursun Tiftik

( Yansımalar-52 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 16.05.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.