Çocukça cocuk işte...
   Her birey bir anda büyümedi herkes çocuk oldu bu evrende, hatta kalici olanlarda oldu bedeni büyüyüp çocuk kalanlara latifem...
    Bir çocuğu anlamak, yetiştirmek ve ona davranmak Çocukluğumuzun göz önünde canlandırılmasıyla mümkün olur...
    Çocuğa yapmasını istemediğiniz bir durumda  minikliğinizi düşünün ve anne babaniziz size tavrı hatriniza gelsin.  tavırları üzdüyse sizi çocuğunuzu üzmeyecek şekilde davranin.Eger hoşunuza gittiyse tavrı siz de ole yapin...
   Mesala benim babam, babasız büyümüştür o yüzdendir ki piske vurmamiştir bizlere, çünki bilir babalığin önemini...
  Annem üvey anne görmüştür merhametli dır ama terlik konuşurdu merhametin sustuğu yerde çimciği saymazsak şayet...
     Unutulmalidir ki onlar bize yaratıcının en güzel emanetidir..
   O emanete en güzel şekilde sahip çıkmalıyız..
 Çıkmalıyız derken, sandıkta bekletin demiyorum..
  Terbiye olarak, ilim olarak,  din olarak, hak olarak, adalet olarak, en önemlisi helal rızık ve insan a değeri öğretmektir.
     Budur boynumuzun borcu...
( Çocukça Çocuk İşte başlıklı yazı Ramazan SAKA tarafından 11.08.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.