Ben  böyle adı belli olan günleri pek sevmiyorum bir şeyleri hep diretiyor gibi geliyor bana…. KADIN OLMANIN  zorluğunun  gündeme gelmesi için belki de  önemli bu günler …..artıları ve eksileri konuşulup gereken değerlerin gerekene verilmesi için önemli … ama ben sevmiyorum  o günü önemli kılan bu olmamalı .. yarın KADINLAR GÜNÜ…. Öylemi?…… BİZ yani kadınlar ANNE  olduk ,eş olduk, Bakan olduk , doktor olduk, yapamaz denilen işleri de yaptık  başardık ….. ona rağmen  bu dünyada ve TÜRKİYE de kadın olduğumuz için  küçük görüldük  yadırgandık  ,güçsüz görüldük  ezildik… öldürüldük …..BELKİDE  Yanlış yerden baktık olaya…. Belki de  bizim kadın olmamızda değildi sorun yıllardır kadın olduğumuzu ve  bunun için ezilmememiz gerektiğini   erkeklerin anası bacısı eşi çocuğu olduğumuzu anlatmaya çalışmaktansa  onlara ve herkese İNSAN OLMANIN ANLAMINI öğretmeliydik…. İnsan olmanın  anlamını bilen zaten  kadın ve erkek diyerek ayırmazdı  ve insan olan  İNSANI EZMEZ , ÜZMEZ, ÖLDÜRMEZDİ….. BEN kendi adıma KADIN OLDUĞUM  İÇİN hiçbir şey istemiyorum…. İNSAN OLANLARLA İNSAN GİBİ YAŞAMAKTAN  BAŞKA………
 
 
LÜTFEN KADIN YADA ERKEK OLMAYALIM  BİRAZ DA OLSA İNSAN OLALIM ..
O ZAMAN HER ŞEY DAHADA GÜZEL OLACAK….
 
İNSANİ GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN…
 
SİLGİSİZCE  …A. Şensoy

Animated flower


( Ben Sevmiyorum başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 8.03.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.