Senin kadınlığın filanın erkekliğinden erkek


   ALLAH erkeği yarattı ve kadınıda sağ omasından yarattı.


Erkeği kadını korusun diye yapı itibariyle daha kuvvetli yaparken


Kadınıda bir o kadar güzel ve narin yaptı ve annelik mükafatını verdi.


Ama dikkat edilecek asıl konu ikisini eşit yarattı ve ikisine de dinle yükümlü yaptı. Tabi kurallar tamamen yapısına göre kondu...


Yoksa cennet ikisinede cennettir. Cehennem ikisinede cehennemdir.


  Bu tabi dini boyutu bu yaşadığı topluma göre değişir elbette..


  Ben kadınların olumlu Yada olumsuz yönlerini dile getirmek istiyorum aslında.


   Annedir hakkı ödenmez hiç bir sekilde, eştir, sırdaştır, yoldaştır, kaderindir en sevdiğin kızın belkide, savaşda dua edenin basarındaki en büyük sırdır kadın... Bazen bakmaktan usanmadıgın manzaran, bazen dinlemekten sıkılmadığın en güzel sarkındır kadın. Cennetin anahtarıdır seni adam edebilir se


  Bazen erkekten erkektir bazen beraber üzüldüğün yoldaşın,yol arkadaşın..


   Birazda olumsuz yönlerine bakalım


Kafanı ütüleyen bir çenedir, katil de edebilir, kavgaya karıştırıp kafa gözde kırdırabilir, annen babanla düşmanda edebilir kardeşlerini hayatından da cıkarabilir, evin yolunuda yitittirebilir, seni rezil rüsva da edebilir...tabi Allah hiç kimseyi düşürmesin böyle kadına...


    Bir erkeğe bakınca anlarsınız kadınının iyi kötü olduğunu


 


   Demem o ki kadınlar ne olursa olsun Allah ın erkeğe emanetidir.


Emanetlere sahip cıkalım onlara iyi davranalım... 

( Senin Kadınlığın Filanın Erkekliğinden Erkek başlıklı yazı Ramazan SAKA tarafından 7.03.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.