*** Küveti dolduruyorum, içine kalın turşu tuzu al sana deniz! Apartmanın bodrumunda yer edindim. Neredesin diyene yeminle BODRUM ' da yanıtı. Al sana deniz , kum ve Bodrum !. O orada; şu, bu şurada burada. Birde mevsimlik şort, mayo, bikini pozları. Kimseden aşağı kalacak değilim ya. Yemin etsem başım ağrımaz. Ama apartmanın bodrumun, küvetinin fotosunu paylaşacak kadar da enayi değilim. Hele küvetteki sefadan sonra tuzlu ve ıslak vucütla balkondaki güneşlenme pozlarımı asla.


 


**Adam; karşıdan gelen şık hanımefendi yanına yaklaştığında, bulamadığı adresi sordu. Kadın müstehzi bir edayla baktı ve konuşarak yoluna devam etti. Adam bu nezaketsizlik karşısında kadına seslendi ve kadın durdu. " affedersiniz arkanızı döndünüz ama ne konuştuğunuzu anlamadım " deyince " iyilikte yaramıyor insana. Adresi tarif ediyordum " dedi.
Adam şaşırdı " organlarınız yer değişmiş anlaşılan., kıçınızla konuştuğunuza göre ! " dedi ve uzaklaştı oradan.


   ** Önüne gelen kucaklayıp öpüyor ve" ne kadar tatlı çocuksun." dedikçe ; Allah Allah ne bu ya , ne tatlısıymışım diye sorar dururdum kendime. 4- 5 aydır 18 kilo kaybedince
ısraren dün genel kontrol yaptırdım. Netice: yüksek şeker 396 ve teşhis diyabet !ve 12 / 8 ünite insüline başladık.  Tabiki üzüldüm ama neden tatlı çocuk olduğumu öğrendim ve içim rahat etti. Tabi bu kadar yüksek şeker beni tatlandırmıştı. Vallaha bu kadar öpülmekten korkmaya başlamıştım.
Hah şimdi bu şeker düşecek ve artık öpülmekten kurtulacağım !.. Avucunuzu yalayın ey bana tatlı çocuk diyenler. Hadi başka kapıya. :))


** Ağzıyla g* tü yer değiştirmiş o kadar çok insan varki. Öldüklerinde bir paket pamukla zor tıkanır g*tleri.


** Geçer karşısına aynanın. Elinde fırçası , sürer allık pulluk ; ruju boyası. Oysa az sonra terlediğinde çıkar foyası.


** Sonradan üniversitede öğrenci olduklarını öğrendiğim iki genç geçiyor stamdımın önünden. Seslenip dikkatlerini çekiyorum.
- Gelin size kitaplarımdan armağan etmek istiyorum.
- Teşekkür ederiz.Ama biz kitap okumayı sevmiyoruz !
- Madem öyle; kitap fuarına neden geldiniz ?
- Hiç işte ; vakit geçsin diye.
Sinop Kitap Fuarı ve üniversiteli iki gencin cevabı. Tın tın ses veriyorlar dokununca. Vah benim genç neslim. Yazıklar olsun !..


** Hani şu muhtelif yerlere asılan uyarı levhaları varya; pek umursandığını görmedim. Sadece " DİKKAT ! KÖPEK VAR. " uyarısı işe yarıyor. Ne de olsa insanın g* tü ve eti kıymetlidir.


** Kazık atmayı asla sevmem. Ama hak edene çok ehven kazık sokmada mahirimdir. Hiçbir şey yapamazsam kelimeleri kazık gibi kullanırım


** Birine kazık sokacaksanız aman dibine kadar sokmayın; çünkü rahatlar ve " oh !!! " çeker. En ideali yavaş yavaş bağırtarak ortaya kadar sokmaktır. Öyle bırakın ki oturdukça inlesin acıdan.

( Yaşam Heybemden - 84 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 8.10.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.