Bir gün uyanırsın herseyden habersiz. Kafanda belki planlar vardır yapacaksındır onları, ama günün ne getireceğini bilmezsin, uyandıgınızda hiç düşündünüz mü bugünün ne getireceğini ? nerede sabahlayacak yada nerede akşam olacagını ? sevgilinizle nasıl bir gün geçireceğinizi, aileniz den birine bişe olacagını hiç düşündünüz mü ? sacma sapan hayallerin yerine ! bir gün öleceğimizi o günün bugun mü oldugunu hiç düşündünüz mü ? tırnaklarınızla kazıyarak elde ettiğiniz herşeyin bugun elinizden gidebileceğini düşündünüz mü yada hiç bişeyiniz olmadıgı halde herseyi bugunden sonra elde edebileceğinizi ? Ben düşünmedim bunların hiçbirini ve herseyi beklemeye baslarsınız bir dakikadan sonra ...yada umutla yada umutsuzca. Ben artık umutusuzca beklemeye basladım ve umutsuzca yola koyulacığım bu günden sonra. Hayallerimin anlamı olmayacak belki,belki hayallerim benim varolma sebebim olacak... kendimde gördüm hayal kurmaktan korkamayı ve sabahın güneşin dogmasını, kendimde gördüm hayatınızı mahvedeni sizi sizden alıp baska biri edene duyulan acıyı özlemi hasreti.Ben artık herseyden önce karmasık dünyama bakmayı öğreneceğim umutla ! yada özleyeceğim umutsuzca geçirdiğim günleri geceleri ... Sacma sapan duygular peşinde koşacakken ben alacagım yine bilgisayarımı en degerli varlıgımı...umut olacak bana...örnek olur belki burada ki yazdıklarım tekrar tekrar okuyunca. umutsuzca yazılmış bir yaznın ne kadar umutla dolu oldgunu göreceğim ... yada güneş herzamanki gibi dogacak anlamsızca... Sarmaş dolaş olacagım dertlerimle yanlızlıgımla...sonra sitem edeceğim yasadıgım hayatıma...yıkılacagim belki tekrar yıkılacagım ama her seferinde ayagı kalkmıs olacagim... yıkıldıgım yerde umudum belkide umutsuzlugum olacaktır beni ayagı kaldıran. Eger derin duygularımsa içimde bir deniz olan bu yazımda kıyıya vuran dalgalarımdır ...
( Umutsuzca başlıklı yazı mehmet-kacma tarafından 25.12.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu