Ağustos sıcağında bir kamelyada oturup düşüncelere dalan bir genç seyrediyordu göletteki ördekleri                     Yorgunluğa muttaki bir  miskin bakışlarının arasında teslimiyet taşıyordu bütün hadiselere karşı alnında boşvermişlik örnekleri                                                                                                                                                Yemişler büyürken ağaçlarda ardıç kuşları ağaçlarda ötüşleriyle ovaları canlandırıyorlar sanki ölümlerden kurtulup yaşanma karşılama törenleri                                                                                                                   Fedakar annelerin çocuklarına gösterdiği ihtimamla tüm sevgiler hayat buldu bedenlerde zoraki hüzünler kaybolurken                                                                                                                                                          Umut dolu hayaller kuran küçük çocuk henüz altı yaşında ilk mektebine kaydolurken                                         Mutluluğu arayan bir dervişin gittiği meskenlerde bulamadığı huzuru taşıdı yüreğinde genç bir menekşe gibi solarken                                                                                                                                                                Mutlak surette rahatlığa alışkın bir ağustosböceği düşünmezdi kışın başına gelecekleri yaz akşamlarında gününü gün ederken                                                                                                                                                  Yere düşen çocuk sadece üzerini kirletmişti masumiyeti hala sağasağlam duruyordu küçücük ellerinde yavaşça ayağa kalkarken                                                                                                                                                    Yerde yuvarlanan bir kuşe kağıdı duracağı noktayı kestirmeye çalışıyordu telaşlı bir vaziyette şehrin en işlek sokağında arabalar geçerken                                                                                                                               Yerden kalkan çocuk gülüşlerini korumayı başarmıştı omuzları sağlam durmaya başlamıştı sonunu kestiremediği sonsuzlukta                                                                                                                                       Yerinde sayan saniyeler ulaşmaya meyilli hedeflerine kendi masumiyetlerini saatlerde gizleyerek küçük bir boşlukta                                                                                                                                                                    Kirlenen masumiyetler gibi anılar gittikçe uzaklaşıyorlar masumiyetten yaklaşmaktalar hüzüne                     Kilitlenen kapılar gibi bakışlar açmıyorlar kendilerini insanlığa kaçıyorlar mutlu sonlardan mutsuz diyarlara     Karşılarında mutsuzlukla yıkanmış sonsuzluğa uzanan genişçe sahralar çok dramatik bir manzara                Karşıtlıkla sıralanan mefhumlar insanlara dönük duruyorlar yerlerinde masumiyetleri belli belirsiz bir ara       Çocuk mektebine devam ederken yavaş yavaş büyüyor umutları sorunlarıyla beraber kayboluyor içinde düşüncelerinin                                                                                                                                                     Derviş en sonunda dergahına dönüyor elinde oltu tespihi mutluluğu benliğinde arıyor soğuk bir kış gecesinde üstünde otururken bir Lübnan sedirinin                                                                                                            Müstesna kılınan kaideler üzerleri ince perdelerle örtülü kalmışlardı köşebaşlarında kurallar kuralsızlıklarla akıyor sokaklarda                                                                                                                                                   Kirlenen masumiyetler gibi sokaklar gittikçe uzaklaşıyor değerlerinden bürünüyorlar kişiliksiz hüzünlere    Bakışlar kapattıkları kapıların arkalarını tahmin etmeye çalışıyordu kendi kendilerine mahkumdular ölgün sulara                                                                                                                                                                      Her mahrur yürüyüş bir isyandı sanki metropollerde insanların arasında kalan hırslı bulvarlara                          Her sakinlik sanki hoyratlığın belirtisiydi şehrin diyalektiğinde son kıvılcımlarını sokakla buluşturan lambaların hegomonyasında                                                                                                                                  Her sevinç sanki hüzünlüydü bembeyaz suratlarda zalimce yavaş yavaş parlayan odaların loş ışığında           Kirlenen masumiyetler yaşam gibi içinde hem iyiyi hem kötüyü barındırarak ilerliyor geçmişin ilerisinde      Kirlenen masumiyetler karşıtlıklar gibi birbirini tamamlıyor  hüzünden-sevince seviçten-yeryüzüne doğru...              
( Kirlenen Masumiyetler başlıklı yazı ercaga tarafından 19.06.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.