Hikaye / Aşk Hikayeleri

Eklenme Tarihi : 7.05.2016
Okunma Sayısı : 2025
Yorum Sayısı : 0
ARTIK KALBİM ESKİSİ GİBİ ATMIYOR...!!!



Bilsem mi bilemedim sevgiyi aşkı sevdiğim. Özlemin bu kadar özel bir şey olduğunu.



Öyle güzeldin ki içimde hep içimde kaldın oradan çıkartamadım seni.Yanımda yokken bile içimdeki varlığınla hep yanı...mda hissettim seni tanrı kadar yakındın bana inan.Bazen onu çıkartmaya bile korktum .Yaşadık her şeyi seninle her şey öyle güzel öyle güzeldi ki ben doyamadım sevdiğim.Zaman bize acımadı belki acıttı, bizi hep üzdü, beklide yordu bilemedim.Yorulduk dedik durduk orda en güzel yerinde kaldık.Aramıza uçurumlar girmeye başladı koca koca aşılmaz dağlardı, uçurumların kenarlarıydı bizi zorlayan sanki atla da kurtul dercesine.Biz uca her geldiğimizde hep sevgimiz di kurtaran bizi. Belki o güzellikler bitti ayrı kaldık yalnız yaşadık sevgimizi ama sevgimizin içindeki emekti özlemek...



Ben sensiz çok geceler yaşadım, sevdiğim beklide sende bensiz, haberimiz olmadı birbirimizden çünkü hiç konuşamadık lal olmuştu dillerimiz korkar olmuştuk konuşmaktan.Bilemezsin sen her yerdeydin senin hayalin vardı her yanımı sarmıştı.Uykuya daldığım her gece yattığım yastığımdan sordun seni duvarlar bana hep seni gösterdi hep…. Rüyalarımı hep ben seninle süsledim senin haberin bile olmadı.Belki de seninle birlikte yattım o anda birbirimizi sayıkladık düşlerimizin her yerinde …Ama her sabah sensiz kalktım ben sen varmışsın gibi güne uyandım ama bıkmadım.Gezdiğimiz yerlerde hep sen vardın her baktığım surette sen.Tozları aşındı beklide gittiğimiz yerlerin,ne kaldırımlar ne yokuşlar eskittim sonunda sen çıkacaksın diye .Öyle güzeldi ki o yerler senle beraber aynı güzelliği görmedim, gittiğimde deniz daha farklı geldi.Gün beklide sahil hiç güzel değildi artık soluktu her renk… Beklide sensizliğin verdiği boşluktu. Bilemediğim tek şey o anda sende benim gibi gördün mü? gördüğüm yerleri tattığım tatları duyduğum sesleri….İşte ben seninle onları yaşamayı özledim sevdiğim, beklide senin varlığını özledim bir tanem.Öyle zor geliyor ki! artık yaşadığım o güzelliği bir başka kalple nasıl yaşarım diye korkuyorum.Birde korku sardı beni ebediyen mi kaybettim seni diye….



İnan bana sevmek beni hiç yormadı…Bekli de bizi yoran aşılmaz sandığımız koca koca dağlardı.Ama ben yılmadım, savaştım, sevdiğim sen benimle beraber bu savaşa katılmasan da bu savaşın galibi belki ben olurum sonunda ulaşılamaz bir sevgim olacak diye hep savaştım.Hangi asker böyle bir savaştan yenik ayrılmak ister ki..Her uzaklık seninle yaklaştı bana daha da biraz gayretlendim seni sevmeye,yücelmesine izin verdim sevgimin.Hep özlemin bana yardım etti.Bekledim seni acı çekenlerin istasyonlarında.Hiç bir trenin



gelmiyeceğini bile bile.Gözlerim hep tozlu yollardaydı.Her gün ama her gün düşlerimdeydin her an gelecekmişsin gibiydi yüreğim.Gün gelecek gene güzelliklerle dolacak yüreğim ama artık sensiz düşlerim yarım bana.Ayrılık beni üzen değil, sevdiğim beklide seni özlemeyi öğretti bana.Yorulmadım, seni severken yormadım kalbimi .Sen öyle değerliydin ki benim için kalbimin pompalanmasını sağlayan kandın vücudumda.Anatomim baştan aşağı senle doluydu inan.Adranalin denen şey sevgiyse sevdiğim özlemin kalbime kan pompalamalı daima anlıyacağın senin ellerinde yüreğim.



Bir gün kalbim artık eskisi gibi atmadığını acıdığını içten içten ağladığını gördüm.Sen ne demek bilir misin sevdiğim kaybeden kalbin acısını.Neden beni senin özleminle sınadın neden durdurmaya çalıştın,şok bile faydasız artık.bu acı dolu kalbime .Ama olsun sevdiğim dediğim aşkım benim her bitişte bir elveda varsa (tadına doyamadığım sevgim)her başlagıç senin özleminle olsun .Yaşadığım ve yaşadığımız her şey için saklı daima kilitli biz hazineyim ben.Eğer bu son vedaysa bu aşk burada bitmeli.Belki de biz bu dünyaya birbirimize verilmiş birer armağanız.Yaradan yeniden bizi dünyaya gönderirse eğer gene seni bana beni sana armağan edecektir unutma .Ruhlarımız tekrar karşılaşıncaya başka bedenlerde olsak ta görüşünceye kadar özlemin içinde yaşıyacağım BİTANEM…



(alıntı)

ben bu satırları okurken hep seni düşündüm bir tanem...beğendim bu yazıyı...bizi anlatmış sanki...aşkımızı,kaybettiklerimiz,kayboluşlarımızı...sevdamızı,nefretimizi...nefret etmek ne kadar da kolay değil mi...ama sevmek...işte o çokkkkk zor....gurur var bir de...aramıza dağ gibi engel...isterdim ki sen bana gelesin...koşarak gelesin...kollarına alıp,havalara uçurmalıydın beni...işte geldim demeliydin..koşa koşa sana geldim!!!seni seviyorum,sen benimsin demeliydin...ama nerde...nasıl...ne zaman...sorular...sorular...acabalar hep.hep acabalar...nerdesin.kimlesin,hangi bedenlerde bütünleştin...aklımda hep bu sorular...kahroluşlardayım...her pc.yi açtığımda sayfandayım...öylece bakıyorum...herşeyini..fotolarını...yazdıklarını...öylece bakıyorum...sen aşkı,sevdayı kolay mı sanıyorsun...keşke öyle olsa...seni seviyorum sözleri bu kadar ucuz olmasa...lal oldu dillerim...konuşamıyorum...elim gitmiyor telefona...açamıyorum...hem açsam ne konuşacağım...ne diyebilirim ben sana?ya da sen bana?söylenecek o kadar söz varken konuşamıyorum işte...susuyorum.sustukça da içinden çıkılmaz bir hal alıyor bu sevda...darmadağınım...sarhoş gibi geziyorum sokaklarda...her karşımdan gelen adamı sen sanıyorum...ama değil hiçbirisi de...işte o zaman acı acı gülüyorum...nefret ediyorum senden,sevdandan,herşeyinden...gelmeyeceğini bile bile sevmek nasıl birşey,sen biliyor musun?kinle doluyor içim...sana daha çok acı çektirmek istiyorum o zaman..madem ben sana kavuşamıyorum...o zaman ne sen mutlu ol orda...ne ben mutluyum burda...nefretle kaynıyor içerim...her sözün gönlümde onarılmaz bir yara...yalan sözlerinden,sahte aşklarından,sevgiyi böyle ucuza satmandan nefret ediyorum...sahi senin fiyatın nedir sevdiğim...her insanın bir fiatı vardır da...kimileri ucuzdur..beş para etmez...kimileri paha biçilmez inci gibidir...

lal oldu dillerim artık...susuyorum...umudu olmayanların geleceği de olmuyormuş...geleceğim yok artık benim...bittim...bitirildim...oysa sevmiştim ben seni...her gece düşlerimdeydin...sıcacıktın...gündüzleri benimleydin...her yerdeydin benimle...

ben seni hep sevdim...duygusuz değilim ben...sadece umutsuzum!!!!

candan 
( Bir Tanem...sen Gittin Ya Benden...ben Bittim... başlıklı yazı candan tarafından 7.05.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.