Sevgi Tohumları

Her insan içinde farklı renkte yüzlerce sevgi tohumları barındırır ... 

Her sevgi tohumu zamanla da  farklı tonlarıyla dışa yansır... 

Dışa yansıdığında öz rengini kaybetmeden kendini koruyabilirse bu farklı tonlarda ki  sevgi tohumları insanın gönlünde çiçekler açtırır... 

Yaşama sevinci olur, yüzlerce insanın gönlüne de sevgi tohumları aşılar...

Böylece  Hayat  rengarenk renklerle bezenir...  

Sevgi tohumlari ile renklenen her hayat ise beraberinde yaşamın sert koşulları karşısında insanın gönlüne hoşgörü, sabır, umut, telepati...tohumlarını getirir.

Aslında Hayat kötü olduğu için çekilmiyor değil, hayatı güzelleştiren içimizdeki sevgi tohumlarının dışa yansıyan tonlarına sahip çıkamadığımız gibi renklerininde ölmesine müsade ettiğimizden kaynaklanıyor... 

Hayat bir yaşama sanatıdır. 

Her insanda yaşama sanatını becerebildigi kadar mutludur, huzurludur.


11.11.2015 Ankara 2016
( Sevgi Tohumları başlıklı yazı Kara kız tarafından 13.03.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.