Kabiliyetlerin katili duruyor ortalıkta hin bir bakışı var                                                                                                 Sinsi bir gülümseyiş sürüklüyor yalnızlığa                                                                                                                    Sanki ağaç köklerini çekip çıkarıyor atıyor sonsuzluğa                                                                                           Zorbaların yanında melekleri tasvir ediyor bir çaresiz portre                                                                                         Ulaşıyor fazlalığın enkazından en dibe                                                                                                                 Söyleniyor beli bükülmüş bir türkü gibi dilden dile asırlarca                                                                                            Kabiliyetlerin katili ulaşmak istiyor zorbaların hünkarına                                                                                           Tevcih ediyordu arzu hallerini şehrin ileri gelen sükkanına                                                                                             Kurtarıyordu bir ses onun hemen yetişiyordu imdadına                                                                                                  Kabiliyetlerin katili savaşıyordu hisleriyle inadına                                                                                                   Amansız bir seher yelinin ürpertici ışığında çarpışıyordu hisleriyle                                                                             Som bahçelerde son bir insanlık arıyordu sonsuzluk fihristlerinde                                                                         Esnek manevralarla ilerleyen bir trenin ayak seslerinin oluşturduğu siste...                                                                 Kabiliyetlerin katili dikdörtgen bir masanın köşesindeki dört bardak                                                                             Bardaklar kristal camdan üstlerine dökülmüş birkaç karanfil parçacığı                                                                    Bardaklar devrilmemek için gülüşlerini saklıyorlar öz benliklerinde                                                                              Parlak ışıkların altında utangaç kapatmaya çalışırlar yüzlerini                                                                                   Mutsuzluklarla yoğrulmuş mutluluklarla coşarlar kimi zaman                                                                              Kimi zaman acıların acıttığı yüreklerde tebessüm etmeye çalışırlar olağanca                                                             Kabiliyetlerin katili arıyor kurbanlarını her saniye her dakika                                                                                     Boğmak için uğraşıyor karanlıkların aydınlıklarla sentezinde kurbanlarını                                                                 Kabiliyetlerin katili kabiliyetlerin geniş menzilinde                                                                                                     Kabiliyetlerin katili gönlün en ölgün nefesinde..............                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      
( Kabiliyetler Katili başlıklı yazı ercaga tarafından 11.03.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.