Cemreler düştü toprağa havaya suya                                                                                                                             Cemlere semalara zikirlere aydınlık hanelere                                                                                                                 Cemre gülücükleri karıştı toprağa güldürdü tomurcukları                                                                                          Bir bebeğin ağlamasına muktedir canını acıtan hain pamukçukları                                                                              Parçaladı ortaya çıkardı güzellikleri  peşi sıra                                                                                                              Sıralandılar sıralanan sıralar sırayla                                                                                                                                 Boyandılar gökyüzü masvisiyle temizlendiler vişneçürüğü tadında                                                                         Cemre gülücükleri güldü yetim sevgilere                                                                                                                      Yetim sevgiler mahzun bakışlarıyla bakarlar gülücük sillerine                                                                                   Sürrealist anlayışla oluşturulmuş bir heykelin egzantrik duruşlu killerine bakarak                                                                                                                                                                                                                                Tüm anıları parçaların bütünüyle yakarak                                                                                                                      Bir su misali derinlerden sessiz bir akisle akarak                                                                                                         Cemre gülücükleri toprağın silüetine bakarak güldü toprağa                                                                                     Karanlıkları aşıp aydınlıklara ulaştılar muttakilik içinde                                                                                            Maviliklerin maviliğinde yayıldılar sicim sicim etrafa                                                                                                  Etraftakilerin şaşkın bakışlarına aldırmadan oynaştılar yerüstünde                                                                               Cemre gülücükleri küçücük bir ateş ile ağzını ıslatan bir şair misali                                                                            Alabora olmuş bir tekneden sağ kurtulan bir patrona misali                                                                                    Ulaştı zafere zaferlerin en derinine toprağın en dibine ulaştı                                                                                         Cemre gülücükleri sevgiyle bütün yeryüzünü dolaştı.............         
( Cemre Gülücükleri başlıklı yazı ercaga tarafından 8.03.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.