1 Yaşam Heybemden - 23--


*** .. Artik YEDAS aboneligini iptal edip elektrik  sayacını kapattık.. Çünkü eşim ve ben birbirimizden aldığımız elektrikle aydınlanıyoruz.. Fatura bedeli ise sadece yasama sevinci ve bitimsiz mutluluk...

*** "Sırtından sopayı, karnından sıpayı  eksik etmeyeceksin ! " Heyt be delikanlıya bak. O iki şeyde en kolay şeyler. Peki insan olmak cokmu zor ?

*** Gecelere akmak istiyordu ; ama maalesef bentle geçişi engellemişler.

*** Dikta ve güdümlü ve de paranızla aç kalmanın adı : Diyetisyen ve diyettir.

***** - ne yapıyorsun hayatım?
- is !
-neredesin.?
- her yer de !
- ya yeter yorma kendini
Sokakta mı buldum ben seni ?
- evet..sokakta gördün ya il defa..

         İşte eşimle yıllardır süre gelen bir diyaloğumuz.




İster Ahmet'e sor
İster Mehmet'e
Emine'ye Fadime'ye ...

Şikayetçi hepsi
Ellerinde bir tepsi
Şu eksik, bu eksik diye !

( Yaşam Heybemden - 23-- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 28.12.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.