Sen ölmedin Neşet Ertaş Kimdemiş Öldü diye...

Ah be değerli Ozanım kıymetli Bozkırın çocuğu tezenesinden ruhunu dünyaya açan her nefesinden aşk sözleri fısıldayan senin ruhundan çıkanı duymayanlar varsın sana öldü desinler onlarda yaşıyorlarsa zaten bu dünyadakiler hepsi ölmüşler hiç olmazsa sen giderken arkanda sevgi dolu aşk dolu bir nefesini ruhuyun feryadını bıraktın türkülerindeki dediğin gibi varsın  sana öldü diyenler dillerini geri çeksinler seni her kim her nerede dinliyorsa sen hep Türkülerinle her evde yaşıyorsun bu kadar sevilen bir insan olan acaba varmıki bu dünyada varsın öldü desinler sana sen Bozkırın tezenesi sen bozkırda ruh bulan ünlü bir Ozansın değeri biçilmeyen seni kimler kendine örnek almazlarki gel görki hiç kimselerde senin yerini senin çağrıştırdığın yanık sesli ruhunu işleyemezler nakış nakış Bozkırın toprağına sen bir geldin sen pir gittin sen ölmedin Bozkırın ruhu seninle Bozkır seninle Kırşehir`im dünya durdukça övünecek gelinde kovun böyle güzel bir halk Ozanımızı böyle bir yudum yudum Bozkırı tezenesinde bir su gibi içen vede ruhunda yaşatan bir bozkırın bey efendisini unutun seni unutanlar zaten kendilerini unutmuşlar sen hep gönlümüzde yaşayan Bozkırımın Paha biçilmeyen Ozanısın çocuğusun her şeydende önce adam gibi adamsın sen ölmedin Neşet Ertaş sen Bozkırın unutulmayan Abidesisin sen hep Kırşehrimin gönlünde yaşayacaksın sen pirsin pir geldin sen ölmedin değerli Ozanım Bozkırımın ruhu sen hep yaşıyorsun Kırşehir`imin gönlünde Mekanın cennet olsun ama bizleri yanlız bırakma Üstadım değerli yöresel türkülerinle sen hep varsın KIRŞEHiR`İMİN Gönlünde NEŞET ERTAŞ SAYGILIYOM böyle büyük OZANIMI sen ölmedin NEŞET ERTAŞ.....

Sen ölmedin Neşet Ertaş Kimdemiş Öldü  diye...

Sen ölmedin Neşet Ertaş Kimdemiş Öldü diye.....

Dönüş Korkmaz ..

3 Aralık ikibinonbeş`den

Bernkastel_KUES`dan Wederath`dan..


( Bozkırın Çocuğu Bozkırın Tezenesi başlıklı yazı Mosell 07 tarafından 3.12.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.