ATATÜRK'E
Büyük insanlara,mahsus bir iştir, m u c i z e  yaratıp,topluma yaymak,
Peygamberden sonra yetki kullanmak,zorlu olayları meydana koymak.
İ r a d e  k u d r e t i n, azmin ,başarın, imkânsız olanı  vatana sunmak
Z a t ı n  g i b  i  yüksek,kişiye ö z e l, olmasa da toplum  buna müsait.

              Çok paşalar gördük,gösterişteler,askerine karşı,kuvvet içlidir.
              Kolay işlerinde çok sevinçlidir.zora kaldığında, hemen hiçlidir.
              Zayıfın yanında,fazla güçlüdür, üstüne  varınca, tezce felçlidir
              Sen olmadın asla,sönen bir lâmba,parlak ışığına diyemez zait.

Bazı siyasiler, taklide kalkar, çünkü halk içinde uyumlusu var.
Bentleri çamurdur,toprakları kum, bir azıcık hızlı,akınca sular.
Kafasında yoktur,çelikten duvar, kurtuluşu için,veremez karar.
Çabuk unutulur, çünkü yasaklı,maziye karışır sayılmaz l â h i t. 

          Asra yakın yaşar,kurduğun devlet, demedin kimseye, istersen devret.
          F a b r i k a l a r  kurup, dedin  ki "İşlet  refah  ile y a ş a, tekniği  üret.
          Tanrı akıl ile,verince kuvvet,d ü ş m a n ı na dedin,mertsen hücum et!
          Bağımsızlık verdin,barışlar yaptın, serbest kaldı  h a l k olmadı acaip.

Hizmetin inkâr da , meydanda işte,yollar değişiyor,ufka gidişte,
Afillik,s a f a h a t ve gösterişte,keramet ararlar,sakal kerpiçte.
A r s ı z l ı k fazladır,yanlış görüşte,bir gün duracaktır,acı inişte
Türk'ün Çiçek'isin,bilge bahçıvan,zatının yerine konamaz  naip.
                                           ***********
Yüce Tanrı'ya şükrederim ki,bizlere(Atatürk'ü sevenlere)kıskançlık ve acı gururu vermemiştir.Onu İlâh'ın armağanı,Türk Milletinin de velinimeti sayar ve nefesimiz .................içimizde olduğu sürece,anıları yaşatmaya devam edeceğiz......................
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,"Ne mutlu Türk'üm diyene",,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
( Kutsal Ölüye Sunu başlıklı yazı Özçiçek tarafından 10.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.