BIR kADIN
NEDEN FAHİŞELİK YAPAR??
       Cennet in vaadedilen sonsuz bir hayat alanı olarak verildiği ilk yaşam alanı elimizden neden alındı?
       Alınmasaydı ilk yaratıldığımız cennet te yaşıyor olmayacak mıydık??
         Insanlık tarihi kadar eski olan bir mesleği tüm kokuşmuşluklara ve risklere ragmen neden kadınlar Tercih eder?
          Insanlık tarihi kadar eski olan bir Anlayış onur şeref ve namus bir Kısım kadın Tarafından neden Görünmezden gelinir?
          Bu sorulara verilecek cevaplar ,kişinin mensup olduğu sosyal tabaka ,sahib olduğu inanç veya bulunduğu coğrafyaya göre değişiklik gösterir.

         Eğer kadın ın bu cinsel davranış bozukluğunu sadece ekonomik kriterlerle açıklamaya çalışsak ,bütün fakir kadınlar Allah korusun Fahişe olmalıdır ,sonucu çıkar  ki böyle bir şey in mümkün olmadığı bir sosyal gerçektir...Ya da ekonomik açıklamanın yeterli olmadığı;bir kadın, anne olduğu halde, ev ve geçimini sağlayacak, maddiyata kavuştuğu halde ,fahişeliğe neden devam etsin diye sorduğumuzda olayı sadece ekonomik olarak açıklayamayız...
           Suriye liler ,Türkiye ye gelmese idi ortadan kalkmış olan kızamık mikrobu ve ağız dudak yaraları na yol açan mikroplar şu an gözükmeyecekti..Belki de Recm cezası öngörüldüğü Şekli ile uygulanmış olsa ya da kadı ve yöneticiler fuhuşla geçim sağlayanlar, Yada bunlara aracılık edenlerce ,satın alınmamış olsaydı, bugün bu toplumsal mikrop yaşamımızda yer almıyor olacaktı...Ama Türkiye de şu an bu toplumsal mikrop yayılmış ,hemen her sokağa girmiş ve bu gerçekle yaşamK zorunda kalmışken kendi ailemizi çocuklarımızı bu tehlikeye karşı korumak zarureti doğmuştur 
                Ama hukuki ve sosyal gerçekler ,Yüzyıl'ın kadınlar için tanıdığı hakların, Dolayısı ile Fahişe lehine de sunulduğu için kangrenleşmiş haliyle, toplumsal yaşamımızın bir parçası haline gelmiştir..
              Her ekonomik ve sosyal cevrede iman ve ahlaktan yoksun insan çerçevesinde bu davranış bozukluğuna rastlanır.Ama inanç varlığı tek başına. Kişinin bu suçu işlemesine engel teşkil etmez.
              Tek başına dindar olmak bile bu işi yapmanıza engel olmaz.Hatta bir çok Fahişe ,kendi iç dünyalarında yalnızlıklarını ,Allah a yakın olmakta ,bulmaya çalışırlar.Bu ani Gidiş gelişlerde bir kuran dinlemek Yada dini  bir mani dinlemek bile Gözyaşlarını akmasına sebep olur.Ama yine kriz gibi gelen bu inanç tutkusu geçtikten sonra aynı mesleği icraya devam ederler ..Hatta umreye gidip temizlenmek ve yeniden doğmuş gibi olmaya dair özlemleri vardır ..Ama bu sigarayı bırakmayı Düşünen bir kişinin sigarayı bırakmamak için bir sebep bulup Bırakma eylemini ötelemesi gibi bir anlam içermektedir ..Fahişe anlık yaşar ve yıkandığı anda günahlarından arındığı şeklinde kendini kodladığı için Günahın bitip kendisinin yıkanarak gusül abdestini aldığı yerde hayata sıfırlayarak başlar ..Gün içinde bir yerlere gidip dolaşmayı gezmeyi asla sevmezler .Birisi Tarafından tanınma riski,Yada herkesçe izleniyor düşüncesi onu bu sosyal davranış tan yoksun hale getirir.Genel olarak evde yalnızlığı yaşamak Doğada tek başına kalıp dinlemek onlar için ulaşılmaz bir hayalidir .normal hayatlarında gecenin o abartılı davranış ve giyimlerinin yerine salaş olmak Dümya yıkılsa umursamaz hale gelmek o doğallığın gerekliliğidir.Toplumu koruduklarına inanıp dahada ileri  gidererek kutsal bir iş yaptığına inanırlar 
              Fuhuş için kadın eğitim seviyesinin yüksek olması sadece müşteri profilini belirlemesi acısından ve tuzağa düşürülme ihtimalini azaltması anlamı taşır yoksa üniversite ögrenci  olmadığı halde kendisini üniversite ögrencisi gibi tanımlayarak müşteri arttırma çabasında olan bir çok ev kaçkını lüks yaşantı özlemi genç kız vardır...Abartılı yaşam isteği sebep sonuç ilişkisinde  bir fahişenin sebebi olarak mutlaka vardır
                Bir kadın güzel ve alımlıysa kocası sessiz ve beçaraysa Yada dul ve kimsessizse kadının inançlı ve ahlak sahibi olması ilk Başlarda kendisini koruyabilmesine ragmen daha önceden annesi Yada annesinin sütü bozuk bir Kısım erkekler e düşürülerek fahişeliğe alıştırılır, fahişelik olağanlaştırılmış olarak Yaşamının bir parçası haline gelir ..Uyuşturucu gibi tek kullanımdan sonra bile çıkış yoktur.,.Otobana girmiş bir otomobil misali dönüş yoktur..Tek istikamet fuhuştır .İstemese bile şartlar onu artık fuhuş içinde bulunmaya zorlar...Saf salak sanayi modeli olan bu kadında ,çevre Faktörü kadına iyilik yapmak için yanaşıp onun zaafiyet derecesindeki Yardıma muhtaçlık halini ,giyim kuşama düşkünlük halini,eğlence yerlerine bağımlılığını değerlendirenler  onu Zayıf anında Sırtını yere getirirler ..Ve kadın için artık kurtuluş yoktur Ar damarı Çatladıpı an Dikiş tutma ihtimali sıfırdır..Fuhşun temel mantığı ne var ki. Şeklindeki boşvermişlik anlayışı ve bu bilincin fahişeye zerkedilmesidir .
                      Onurun karın doyurmayacağı ,toprak dolduracağına et dolsun gibi kendini ahlaksızlık ahmaklık ve aymazlık halini meşrulaştıran gerekçelendirmeler ile seks yapma tutkusu ve onun yerini doldurulamaz bir zevk olduğu anlayışı da fuhşa kaynaklık etmektedir .Bunlar için kadının genital organı vücudun en önemli organıdır..beyinlerinin diğer kısımları sadece bedensel olarak çalıştıkları için çalışmaz  ve çalışmamasınıda önemsemez...cinselliğin sadece varoluş amacı olduğuna inanırlar .Sebep sonuç ilişkisinde fahişenin davranışa sebep bu psikolojik davranış bozukluğudur.bu bozukluğun adı nemfomani dir..Eşine ya da sevdiği erkeğine duygulu ve cinsel yönden aşırı istekli olan kadınları nemfoman olarak değerlendirmek yanlıştır. Çünkü nemfoman kadınlar sosyal baskıları ve yasaları hiçe sayarak sadece bir erkekle değil herhangi bir erkekle ve her sınıftan erkekle yatmayı arzularlar ve genellikle de toplumda çok zor durumlara düşerler. Günümüzde nemfomanik kadınlar bazen mahkemelere kadar giden, büyük yankı yaratan, abartılı seksüel davranışları ile zaman zaman medyaya da malzeme olmaktadırlar. Buna tarihten en güzel örnek ise, eski Roma İmparatorluğunda Clausius'un karısı güzeller güzeli Messalina'nın her gece çeşitli erkeklerle yatması gösterilebilir. Messalina her gece kılık değiştirerek halkın arasına karışıp cinsel arzularını bastırmak için ilk bulduğu erkekle yatarmış. Bundan dolayı nemfomaniye "Messalina Kompleksi" denmektedir. Büyük Petro'nun karısı Katerina ve cinsel istek krizi tutkusuyla ne yaptığını bilmeyen mani nöbeti içerisindeki insanlar gibi hiç tanımadığı bir erkeği kendisiyle yatmaya zorlayan tarihten başka bir örnek de Kleopatra'dır. Kleopatra ve Messalina bu tür ünleriyle roman ve filmlere konu olmuşlardır .Önüne gelenle seks yaparlar Statüsüne temizliğine bakmazlar o kriz anında asıl olan o zevke ulaşmaktır.Belki inan matacaksınız ama toplumda bunlar için erkekler Arasında Söylenen Y ....delisi hastalığı vardır .Bu psikolojik rahatsızlık hali nemfomani olarak Latince deyim açıklaması penis delisi olarak geçer.Bu tarz kadınlar Hastalığı'n manik kısmına geçmeden Evvel işi paraya tahvil ederek "senin etin ,benim etim bir arada suyu karım" derken bonusu da bol sıfırlı paralar olmaktadır.Ama kaçınılmaz son intihardır..
                     Biri diğer sebebe gelince ; Bütün kötülüklerin başı cehalettir .Fuhuş içinde kadının vücudundan önce asıl sermaye cahilliktir. Hayatı bilmemek ,bünyesinde bulunduğu aile yi. Beğenmemek hatta küçümsemek ve ona asıl Değeri veren ailesinden koptuğu an Çöküş başlamaktadır .Elin oğlu elin kızına hiç acımadan uyuşturucu ile azdırdığı hap ve kahvelerle bir genç Kızın hayallerini yıkmakla kalmayıp toplumun temel yapısını da dinamitlemektedir Bu gün Türk kızları  Tayland modeli yabancı iş adamlarının otel ve havuzlarda mezesi oluyor ve sadece seks Amaçlı tatil yörelerine geliyorsa sorun büyümüş ve halledilmesi gerekmektedir ..fuhuşun ,anamalı zevk olduğu, zevk veren aracında kadın genital organı olduğuna göre müacele eden insanların bile satın alınma ihtimalini Gözardı etmeden mücadele etmek gerekir ...
MÜCADELE YÖNTEMLERi
1-Asayişle ilgi yapılanmada salt emniyet müdürlüğü bünyesinde Oluşturulan ahlak Masası. Yada bürö Yada şube müdürlükleri yetersiz kalmaktadır Bunun yerine sucun. Oynar Başlıklı ve bölgesel ve ülkesel yer Değiştirme sıklığı da gözönüne alınarak ulusal Düzey de faaliyet Gösteren ayrı bir birim oluşturulmalı...işsiz ve avare Takımı'ndan kadınlar ile lüks içinde olsada mirasyedi pozisyonunu gibi duran Kadınlara at para hareket leri paranın yöneldiği gayrimenkul yatırım hareketleri özellikle incelenmeliBu dairenin başkan yönetici ve asistanları özellikle kadın Olmalı 
2-Vergilendirme asıl caydırıcı özelliğe sahip bir arac olarak kullanılmalıdır..gizli Yada açıktan fuhuş yapan kadınların vergilendirilmemiş tüm sahip oldukları kara para ile mücadele yasası kapsamında değerlendirilmeli ve mülkiyetlerine el konularak kolay Lara kazanmak istek ve arzusu törpülenmedir
3-Seks merkezleri sadece şehrin belirlenen bölgesinde suç ve günaha karşı müsamaha tanınan gözden Irak alanlarda özel teşebbüse verilmeli ama bunun rutin sağlık ve asayiş kontrolleri ulusal düzeyde görev. Yapan birimce yapılmalıdır..Yabancılar acısından çalışmak isteyenlere öncelik verilmeli Kolaylıklar sağlanmalıdır 3.nesil denilen cinsiyet sapmalarının da umuma ait faaliyetleri için sadece bu. Saha özgülenmelidir...bu saha dışındaki tüm paraya Dayalı seks faaliyetleri fuhuş suçu kapsamında değerlendirilmeli yaptırımları ağırlaştırılıp ,bu Tür faaliyetlerle faaliyet sahası dışında edinilmiş mallar Kara para ile mücadele kapsamında değerlendirilmelidir
4-Mahalle ve sokak abisi gibi eski usul kabadayılık pezevenk davranışlarına karşı asayiş uygulamalarından daha etkili olarak genç kızların sokağa düşürülmelerine engel olmada en önemli silahtır.polsi kötü söz ve davranışın işkence olarak değerlendirildiği günümüzde polis kayıtlarında bu tarz abilerin Davranışları her halukârda darp olarak geçecektir.Ama asıl topluma habisleşecek. Bir suç bu Şekli ile en aza indirgenmiş olacaktır...
( Bir Kadın Fahişelik Neden Yapar başlıklı yazı HALİLİ tarafından 15.08.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.