......................

...................................


.......................................................


 

Yaralı Ördektim avcular vurdu
yaralı bir ördek oldum  avcular vurdu beni kanatlarımdan. ..oysa  ben bir denizdim çok güzelde yüzme biliyordum..vurdular beni hedefimi şaşırtılar yüzemedim kırdılar kanatlarımı..gölün etrafında dolandım durdum kader ağımı vurmuştu örmüştü... faka bastım sanki bir fare kapanı gibi tuzaktı...
Avcular hazırlamışlardı çoktan ölüm fermanımı. .. öldürmediler yaralı bıraktılar..sürünmem için..Hoşlarına gitti öylece...gölün etrafında dolandım durdum kanatlarım kırılınca.. uçamadım tabiki..gölün içinde yüzüyüm derken !  tabanını  bilemedim orada ne tuzaklar olduğunu!..meğerse gölün tabanı bataklıkmış bir daha gün yüzüne çıkamadım..yüreğimden yakmışlardı kör kurşunla öldürmediler!..yaralı bıraktılar ...gün yüzüne çıkabilmek için çok uğraştım !

 ..karalar bağladım hemde en karasından sifiri kara!...anlam veremedim öylece çaresizce!.. kaderime ben ağlarken....hiç kimseler duymadı inatlaştılar!!...bense gölün kara batağında..kala kaldım öylece bir bendim orada! ilk yardım bilene yapmadılar! beni kendi halime öylece yaralıca bıraktılar!! en acımasızından ne hikmetse!!!...kala kaldım öylece...tek baışna..kendime ağladım çünkü kanatlarım yoktu!!!!..avcular kırdı!  vurdu ne kadarda çabalasam gün yüzüne çıkamadım!!!!...

yine yapacaklarını yaptılar! beni yüz üstü bıraktılar!..yaralı bir ördek gibi vurdular vurdular...kıvrıldım nefesimi kestiler..güneşim yoktu yanımda...beni koruyamadılar!!!!...bense bir daha gün yüzüne çıkamadım!!...çıkmamak üzere karalar bağladım!!!!...kaderime agladım yine ben tek başına öylece caresizce!!!!!!...ortalıklarda kaldım yaralıydım!...

yalnızlığıma ağladım!...göz yaşlarım tavan yaptı!..gök yüzünde bulut oldu!..şimşek çaktı tüm dünyaya yağmur olarak yağdıda  karalar bile sulandı! toprak doydu göz yaşlarından..şu feryadımı  bir sen duymadın !! bir sen duymadın!öylece çekip gittin.. nasıl anlayışsa! yine ben tek başına..öylece kala kaldım ortalıklarda acımasızca..kala kaldım ortalıklarda yine ben yalnızlığıma...

09.03.2015 wederath'dan.... "DÖNÜŞ KORKMAZ"

( Yaralı Ördektim Avcular Vurdu başlıklı yazı Mosell 07 tarafından 9.03.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu