1 İnsanlık Dersi Veren Bozmalara


....................

...............................................


.........................................................................


Facebooklarda insanlık dersi verenler sizin ağzınızdan çıkanı kulağınız duyuyormu hiç?  Oysa az çektirmediniz siz ! Heleki sizin ellerinize düşenin vay haline, birde orada utanmadan ahkamlık kesiyorsunuz ? Siz iyi bilisiniz kime neler ettiniz yok şöyle otur şöyle kalk lan siz benim anam babammısınızda hepiniz benim ruh dünyamla oynadınız elbezi gibi yaptınız ?! Güzelim insanın iç dünyasını oturup birde oralarda sırıtarak ders vermeye kalkıyorsunuz ! Oysaki daha kendi içiniz boktan kurtulmamış! Kendinizi birşey sanıyorsunuz , bana çektirdikleriniz  anan iyi  bilir bir bir burnunuzdan geliyor!  Birdaha da fazla sırıtarak büyük dilini dışarı çıkarma, o dilini içeride sokmasını  bilirim... sizlerden çektiklerimi bir allah birde ben bilirim... sizler doğru olun ağzınızda baklayı ıslamayın, lafınızıda evelemeyin alem gallem, ben sizlerin her daim peşindeyim,  üç kağıtcı orduları bunuda iyi bilin !! Yapılanların  yürekte izi kalır... ateşte közü kalır ...daha benim közüm sönmedi! Sizleri orada sahte hallerinizle sırıtarak gördükce aman allahım diyorum buda ne? Unutmadım yaşatdıklarınızı!?  Allah biliyorda daha yaşarken cezanızı bir bir kesiyor! Çalıp çırptıklarınızdan dolayı, bunuda şu apdal kafanıza iyi sokunki! Emek harcanmadan öyle köşe dönülmez, biraz insanlık dersi alın ben kime diyorumki!  Muhatdap olduklarımada bak... Facebookda iyi oldu oralarda tanıma fırsatım oluyor hiç olmazsa... İnsanlıktan ders almayanları! Birileri sizi gözetliyor, sizlerde oralarda apdalca,  içiniz dışınız siz olmadığı gibi apdalcada sırıtıyorsunuz!  Birdaha öyle otuz iki dişiniz gözükerek sırıtıp ahkamlık kesmeyin, nereye giderseniz gidin! Yeterki benden uzak olun, suçlarınızın cezasını ben veremedim? Öbür dünyada  haklarımı  bir bir sırtınıza semer olarak yüklüyeceğim ve benim eşeğim olacaksınız! Şimdi anladınızmı  öyle boş yaygara yapmayın lütfen malınız ortada...Ne mal olduğunuz ortada!...
13.02.2015 Wederath`dan
 "Dönüş Korkmaz".
.............
.........
.....






( İnsanlık Dersi Veren Bozmalara başlıklı yazı Mosell 07 tarafından 8.03.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.