Umut, ömrü boyunca Kadir Gecesini mumla arayan yürek gibidir.Yüreksizin umudu mumun dibidir.(2014)



Kültürel değerlerimizle beslenip küreselleşme değerleri(!) sıçanların hâince planları kadar yabânîleşti hayat.Bu yüke ne katır dayanır ne at.Eşek oluverdik heyhât!(2014)


Tarlada emek sarf etmeyenlerin kameriyelerde dinlenme hakkı yoktur.(2014)


Herkesi ötekileştiren bir zihniyetin tutulduğu mânevî yürek kuraklığı hastalığının diğer maddi kuraklık belâlarını / musîbetlerini / imtihânlarını tetiklemesi kaçınılmazdır.Allah’ın çizdiği sınırları ihlâl edenler nîmetlerden mahrûm kalırlar.(2014)


Kozasını delemeyen yürek katılaşmaya ve ölmeye mahkûmdur.(2014)


Özür dilemenin fayda etmeyeceği Âhiret’te rahat edebilmek için özür dilemeyi gerektirmeyecek şekilde yaşamalı insân.Yoksa çok kan akar çok kan...(2014)


Empati kurulmadan yapılan paylaşma girişimi karşı tarafı zor durumda bırakabilir.Paylaşmanın reklamdan uzak olanı ve ciddiyet içinde yapılanı makbuldür.(2014)


Mefkûresi olmayan bireylerden ( !) insanlık etmeleri beklenemez.Onlar gündelik yaşarlar ; “yer ,içer ve yatarlar”.(2014)


“Kendini bilmek” bahar gibidir ,bereket getirir yürek evine...(2014)


Geceleri Eyyûb olamayanlar gündüzleri Hamza olamazlar.(2014)


Dursun Tiftik
( Yansımalar-18 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 29.11.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.