***....okşasın sizi sevsin yaşamak '!!!! Çekinmeyin !!! Kötü değil ki niyeti !!

 ***   Nereye gitti onca doyumsuz sevgiler,kırk yıllık dostluklar ?.. Hadi " Elma !!!" çıkın ortaya !!! 

***   Şimdilerde sevgiler kurutulmuş üzüm gibi saklanıyor sanki tavan aralarında.. Umutlar hala kundaklarında..!!! Uyusunda büyüsün ninni !!!

***.. Yarıya kadar inmiş yüreğimin bayrağı.. Matem var, matem !! Haydi anısına 1 dakikalık saygı duruşuna buyrun !!! 


*** ..Çoğu sen yokken de inan seninledir..Ve açsan da açmasan da bekleşecekler gönül kapında !!

*** "Akşam oldu hüzünlendim ben yine.. Gözlerinin rengi geldi aklıma !!".. Şükret haline be kardeşim.. Ya benim gibi beş vakit hüzünlensen ve hiç gitmezse o gözler ; ne yapardın ?

*** Yara içimde; naçar artık yüreğim !!! 

*** Atma öyle bacak bacak üstüne; geçipte karşıma ... Görülüyor işte; sütun gibi maşallah !!! İnme belden aşağıya !! Yukarılarda benim gözüm !!! Dudaklarda mesala .. Kalın,ince,kıvrımlı,kıvrımsız; onlarda sahibine olsun !! Bana oradan dökülecek cümleler yeter de artar bile !!!

*** Sende olan ; bütün dünya malına nasıl bedel oluyor ki ??? 

*** "Sütun gibi bacakları !! "... Heykeltraşı kim acaba diye düşündü adam !! 

*** " Açıl susam açıl " dedi.. Açıldı sevgi kapısı... Takipte idi haramiler de ... Onlar kırk kişiydiler.. Ve girdiler peşi sıra ;talan ettiler sevdasını ve hayallerini !!!

*** Masal kaçkını kız; uçurtma kuyruğuna tutundu.. Yerleşti gri bulutlarına gökyüzünün..Vakitsiz indi aşağılara sonra... Şimdilerde salkım saçak söğüt dallarında tutulu kirpikleri.. Ve gözyaşları her yağmurlar da durmadan akan !!

*** Hüznün fırçası ellerinde gecenin... Tuvallere dökülenler ne hazin !!

*** Ya sen ne arsız,laftan anlamaz ,tutkal gibi bir şeysin be hüzün !!!! Ya çek git be !!! Uzak dur gönlümden !!! Yeter daha !!!

*** Ne denilse boş aslında be !!! Yazgılar baştan kaplamış alınları !!! Ve çoğunda çaresiz kahırlar doldurur yaşamın baharlarını !!! 

*** Viranelere değil; içindekilere bakınız !!

***" Ana gibi yar olmaz !!" dediler !! O da bırakıp gittikten sonra; senden zaten yar olmaz ki ... Nereye gidersen git be !! (

*** Çok güvenmiştim babama !! O da anamı belledi,aldı götürdü öte yana !!! Beni hem kendisiz,hemde anasız bıraktı işte !!!

*** Ya sen neden hep benimle dostsun be hüzün !!!!

*** Karanlığı bir kurşun gibi indi yine gecenin !!!! Boş durur mu dostum hüzün !!! Seranadına başladı çoktandır çaresiz gönlümde !!! 

*** Sevgi ile dolu kadehinizi sek içmeyiniz !! Saygı katın !! İçimi daha kolaylaşır ve keyif verir !!!

*** Gönlün en baş mezesi sevgidir !!! Sofranızdan eksik olmasın !! (

*** Tak koluna yalnızlığı istersen !! İstersen içine çek bahar dolu sevgileri !! Elinde iken yetkiler !!! (

*** Gönül sarnıçımdan sızan damlalar bile giderecektir sevgi kuraklığını !!

 

*** Gel sevda hamağıma !!! Seyreyle gökyüzünde oynaşan bulutları ve Sevgilerle uyu !!

*** Hep kurulu ve açıktır gönül sofram !!! Tüm aleme yeterde artar sevgi mezeleri .. Hemde bedavadan, beleşten !! Buyrun; sizlerde gelin !! 

*** Onlar " Gönlüm sarhoştur.. Yıldızların altında !!" diye söylerler şarkılarını .. Oysa ;yıldızların üstünde idik biz yıllardır ..Neden bir şarkı bestelemedik ki ???

*** Dondurucu soğuklarda bile öylesi vardır ki suratıyla; kimiside teni ile insanı ısıtır. Ama en muhteşemi her şeyi ve haliyle yüreğinizi ısıtabilendir !!!! 

*** Kanatları var benim kablumbağa'mın !!! Yuvası hep yine sırtında ... Onca yükle uçar da uçar yıllardır !!! Sen tapılası kadınım !!! 

***Gözlerinde süt liman bir gökyüzü belirir.. Bir umut dalı belki tutunacak.. Ve yürekler yumuşar hüznün güzelliğinde böyle zamanlarda..

***Özlenecek bir zulası olmalı insanın her hangi bir yerde.. Sevilmese bilinmese de imkansız olsa bile.. Onun için biriktirilir ya nicedir sana dair özlemler.!! 

*** ....Örgütlenmeye başlarken gecenin ritmi.. Kendi içindeki tınıya benziyor herkes ,eninde sonunda akşam üstleri..

*** Kimler katlanmaz ulaşmak için barikatlarına, bu bitimsiz ve ölümsüz sevdalar hatırına...

***  Sen nimetsin . Sen armağansın aleme.. Sen yüreklerde hüküm süren,saltanatı anlatılamıyan güzelliğinle

*** Umurumda değil be hiç bir şey !!!.. Varsa yoksa sen !!! Yeter de artarsın bile .

.*** ...Bu alemdeki her şey,; bu cümbüşler,bu ebrulikler hep senin şerefine, senin !!! 

 

*** Yüreğim sevgiden sımsıcak !!! Gel hadi ; ısın sende !! 

*** Ne şiirler,ne besteler yetersiz seni anlatmaya !!! Ne yapsam,ne etsem de anlatabilsem bilmem ki !!!

*** " Seni uzaktan sevmek,aşkların en güzeli !!"... Ya git işine be bestakar efendi !!! 

*** Yaklaşma !! Kal öyle !!! Eller yukarı !!! Seveceksen öyle sev bakalım delikanlı isen !!! 

*** Verme, al !!! Koşma,koştur !!! Yalvarma ,yalvart !!! Ölme,öldür !!!! Bak o zaman sana ne diye sesleniyorlar !!!

*** Ben bu bitimsiz sevdayı,bağlılığı, birliktelik davasını;yüreğime,hayatıma yükledim !!! Hiç bir yerlere namertçe gitme hakkım olamaz !!

***Bırakın bu yollarda birlikte ıslanmayı; romantiklik olsun diye !!! Şemsiye kullansanız ya !!!

***"Bir ihtimal daha var.. O da ölmek mi dersin ? ".. Vuslatı başka başka ne alemler varken ; neden tek ihtimale mahkum olunsun ki !!! 

( Heybemdeki Sevda Birikintileri ---- 3--- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 25.01.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.