Sevda şarabını içerken,sarhoş olma neticesi muhakkaktır.Ama dikkate alamazsın.Bu istem-dışı gelişimdir.Aşkı zorla yakalayamaz;sonra şıp diye çabucakta bırakamazsın...Bilgisayarda bazen bir tuşla bazen 'hafıza kartını' çıkartarak öncesini tamamen silersin...Ama beynin kafanın içinde;kalbin göğüs kafesinde oldukça zihnin kayıtları ilelebet silinmez;harfiyen bilinir...Saygılarımla...


Sevda şarabı içtim aşkımızın şerefine.
Gergef gibi işledim hissimi;şiir denen eserime.
Yol uzun engebeli,yılmadan devam seyr-ü seferime.
Dünya yetmezse belki kavuşurum cennette emelime.

Dualar samimi;fatihalar yolluyorum;aşkımızın ruhuna.
Böyle bilinsin toprakta şahit,aşkın ölümsüz olduğuna.
Bulutların matemi gülün mahzunca dalında solduğuna.
Fotoğraf gerekmez,gözlerin yaşla dolduğuna.

Leke sürmeyelim efsane aşkımızın o/nuruna.
Sevginin istikbali adına,başlarım mantıklı gururuna.
Zaman ilaç olsun,gel bırakalım herşeyi,oluruna.
Mantığı bırak;yüksek ses ver öpülesi yüreğinin yorumuna.

Not:Mantık çoğu zaman olmazsa,olmaz ve güzeldir...Ama ’AŞK’ mantığı yener...Çünkü aşk faniyi bırakır;bakiyi ister...
’AŞK SONSUZLUĞU GERÇEKTEN SEVER’...ZORLUKLARI DA YENER...SAYGILARIMLA...

( Aşkın İzahı Olmaz başlıklı yazı SEVİYELİ tarafından 21.12.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.