Hikaye / Aşk Hikayeleri

Eklenme Tarihi : 29.11.2013
Okunma Sayısı : 4442
Yorum Sayısı : 2
hayatta bu yaşa gelmiş daha tek bir gül bile almamıştı...neyi eksikti onun başkalarından...gençti,güzeldi...birde alımlı...günlerden bir gün bir asker delikanlı ile tanıştı...bir karışıklık olmuştu..hiç değişmeden geçen günlerden birisiydi gene...postacı bir mektup bıraktı avuçlarının içerisine...kadın baktı baktı,er mektubudur,görülmüştür yazıyordu...bir yanlışlık vardı...askerde bir tanıdığı yoktu ki...doğruldu,postacıyı bakındı...bağırdı arkasından...yanlış verdiniz diye...güldü postacı...adres doğru dedi..çekti gitti...kadın elindeki mektubu evirdi,çevirdi...merak etti,açtı baktı...okudukça şaşkınlığı bir kat daha arttı....
sevgilim diyordu...seni seviyorum...her geçen gün biraz daha seviyorum...dün döndüm geriye,ulaştım yerime...hemen yazdım bu mektubu sana...söz vermiştim ya hani.sözümde durdum işte...
aklı iyice karıştı genç kadının...asker sevgilisi yoktu ki onun...hele dün ayrıldığı,yolcu ettiği sevgilisi hiç yoktu...sonuna kadar okudu mektubu.okudukça temelli şaşırdı...sevginin güzelliğine,adamın aşka anlatışına hayran oldu...
ama bir yerlerde bir yanlışlık vardı...bu mektup onun değildi.kesin değildi...elinde evirdi,çevirdi mektubu...adam kesinlikle bir cevap bekliyordu...yazsa olmaz,yazmasa olmaz...ne yapsındı...neler yazsındı...en iyisi dedi suyun başını baştan kesmek...doğruları yazmak...bu mektup bana değil demek...üzülecekti belki adam ama ..olsundu...
güzel sözlerle dolu mektubunuzu okudum...ama sevdiğiniz kadın ben değilim ki...keşke ben olsaydım...ama değilim...gelen mektubu da içine katarak gönderdi mektubu...bitti sanmıştı her şeyi...ama asıl bundan sonra başlıyordu her şey...
ardı hiç kesilmedi o günden sonra mektupların...adam yanlışlık yok diyordu...sizleri halama ziyarete geldiğimde gördüm,hatta sizle de oturdum konuştum...hatırlamıyor musunuz hiçbir şeyi...nelerden bahsetmiştik birlikte...aşktan,sevdadan,gelecekten...her şeyden...
sizleri seviyorum...artık bundan sonra sizin de beni sevmenizi bekleyeceğim...
kadın okudu yazılanları...hayal gibi hatırladı her şeyi...komşusuna bir delikanlı gelmişti...askerdi...hoşgeldine gitmişti...konuşmuştu bir şeyler işte...hayret adam her şeyi nasıl da unutmamıştı..
AŞK BU OLSA GEREKTİ...TAAAA UZAKLARDAN...DOĞUDAN...SINIRDAN,HATTA SINIR ÖTESİNDEN AŞK ÇIKAGELMİŞTİ...



candan
2013
izmir
( Aşk Çıkageldi başlıklı yazı candan tarafından 29.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.