Ve birde AŞK var hayatımızda olduğunu sandığımız... Romanlara filmlere Şehirlere konu olan aŞk! Çıkıp sokağa sorarsan insanların yarısından fazlasının ( ben aŞka inanmıyorum ) dediği ama aslında ne olduğunu bilmediği bir duygu patlamasıdır aŞk. AŞkı anlamak o kadar da zor değil anlamak isteyene aŞkı anlamak için en baŞa ilk aŞık olana bakmak lazım Adem'e. Dünyaya gönderildikten 200 sene sonra bulmuŞ aŞkını Havvasını 200 sene boyunca aramıŞ aramıŞ bıkmadan sıkılmadan sorarsan dünyada kimse yok sıkılıyordu derler aŞkı bilmeyenler bilmezlerki aŞk olmadan Havva olmadan zaten dünyada yoktur ve İbrahim. Nemrudun ateŞine doğru giderken bana Allah yeter demek Aşk için ateŞe aŞık olan adam. Örnekleri çoğaltmak zor değil ama bi fark var arada aŞıklar hep eskide kaldı :Mevlana gibi Şems gibi veya Mecnun gibi. aŞıklar eskide kaldı ama ölümsüz olan aŞk geldi bize kadar ve bizden de sonsuzluğa gidecek. Marifet aŞka inanmamak değil aŞkı yakalamakta. Marifet sokakta yürürken veya gece yıldızları sayarken bulabilmektir aŞkı. Ama insanların aŞka inanmaması normal çünkü kimse aŞkı aramıyor sadece bekliyorlar bekliyoruz... Gelirmi bilinmez ama bizim gitmemiz gerek...
( Ne Şanslıdır Onu Bulanlar başlıklı yazı Akman tarafından 19.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.