İNTİHAR ÇİÇEĞİ (2.BÖLÜM)


İntihar çiçeği hiç bir hayaline kavuşamadı. Üstelik hayat ondan o kadar çok şey çaldı ki !.. Umutlarını çaldı, hayallerini çaldı, en önemlisi de gençliğini ve güzelliğini çaldı. 

Ankara'nın arka sokaklarında yaşamını sürdürmeye çalıştı. Elinden içki şişesi ve sigarası hiç düşmedi. Mutluluk oyunları bile oynayamayacak kadar yaşlanmıştı. Artık kırmızı ruju ve takma kirpikleri de yoktu. Durumu içler acısıydı. Yaşadığının bile farkında değildi. Güzeller güzeli kadın ne hallere düşmüştü. İnsanlardan içki dileniyor, adeta yalvarıyordu bir şişe şarap için. 

Kimse elinden tutmadı. Sığınacağı ne bir dostu, ne de bir arkadaşı vardı. Yalnızdı... Ankara'nın arka sokaklarında; ucuz şarap ve tütün kokan meyhanelerinde, yapayalnız koca bir ömrü tüketti... 

Bir gün ölüm haberini aldık. Afrodit, o güzeller güzeli kadın elinde şarap şişesiyle hayata veda etmişti. Cesedi, cadde ortasında üzerine gazete örtülü bir şekilde duruyordu. Cesedini bile sahiplenecek kimsesi yoktu. En acısı da kimsesi olmadığı için, Ankara'da kimsesizler mezarlığına götürüldü. İki , üç kişinin duası ve gözyaşıyla toprağa verildi... 

Sonu böyle olmamalıydı. Ama hayat işte !.. Koca bir gürültü gibi onun da üzerine gelmişti... 


SON


Melike Melis

Not : ilk bölümü sitenin hikayeler bölümünden bulabilirsiniz...
( İntihar Çiçeği (2.bölüm) başlıklı yazı Melike MELİS tarafından 26.10.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.