Dinle!

Sensizliğimde nelerle uğraşıyorum.
Kimlere bulaşıyorum?

Aklımı aldın gittin yine de yaşamaya çalıştım. Deli dediler, hor gördüler, alaya aldılar.

Ama bilmediler sende olduğunu bilseler utanırlardı.

Aklım sende kalmış, görmediler.

Akılsızlığım sensiz oluşumdandır.

Takılmışım kalmışım sana, öğrenmediler.

Amiyane tabirle bana kıllık yaptılar sensizliğimde!

Kıl oldum onlara!

Dinle!

Yüreğimi çaldın gittin yine de ayakta durmaya çalıştım, sevmeye gayret ettim. Kalpsiz dediler bana, zalim sandılar beni. Bıraktığın boşluğu görmediler çünkü kördüler. Görseler mahcup olacaklardı.

Yüreğim sende kalmış, anlamadılar.

Kalpsizliğim sensiz oluşumdandır.

Giderken benden et ve kemik bıraktın geriye tek!

Eser senindir, imza…

Gıcık oldum onlara!

Siz ukalalar ve vükelalar!

Cımbızlayın etimi yanmaz canım asla, kırın kemiğimi hissetmem.

İşkenceden işkenceye koyun beni, bilmem.

Çilem onsuzluk, işkencem…

Boğazıma ip geçirmeyin ayaklarıma iskemle koymayın. Mermi sürmeyi ağzınıza beni vurmak için, kem gözle bakmayın. Kolay ölmem!

Etim kemiğim sizindir, kullanın. Kadavranız olayım arzu ederseniz. Kalbime dokunmazsınız tek, çünkü kalbim onda kalmış.

Size illet oldum.

Dinle!

Sensiz boş beleşin tekiyim.

Nerede beleş varsa oraya yerleşiyorum.

Kalp olarak düşünme sakın, kalbi yerleşkelere almazlar beni! Kalbi olanı alırlar.

Kaldırımların eşiyim, uzuyorum boydan boya, yoldan yola… Herkes yüreğimden geçiyor, basıyorlar, tükürüyorlar, kirletiyorlar. Paspasları oluyorum.

Oysa sana uzuyorum, olduğun yere…

Ayaklarına değmek için, sana kavuşmak için.

Kimse bilmiyor oysa!

Lanet oluyorum herkese!

Dinle!

Bir kâğıt görüyorum yerde, alıp okuyorum nedense!

İlhan BERK’TEN bir şiir yazılı…

Allah'a emanet ol, dedi ve gitti.

 Güldüm.

 Zaten başka kimim var ki?” diye.

Doğruluyorum birden, irkiliyorum. Ne kadar yalnız olduğumu hatırlıyorum. Sana koşuyorum.

Akan yıldızı tutmaya çalışıyorum, esen yeli yakalamaya…

Aklımı istiyorum seni bulmak için!

Kalbimi almak istiyorum seni sevmek için!

 Dinle!

Seni seviyorum.

Bekle!

Sana geliyorum.

( Dinle başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 9/22/2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.