Hikaye / Yaşamdan Hikayeler

Eklenme Tarihi : 11.09.2013
Okunma Sayısı : 4076
Yorum Sayısı : 0

       gene gelmişti işte sayfasına...engeller neye çareydi ki....sadistçe zevk alıyordu işte...o istediği kadar engel koysundu ,yazılarını saklasındı...çaresi yoktu ki...o sakladıkça kendini,kan kokusu almış köpek gibi yaklaşıyordu avına... 

 bir garip oyundu aralarında oynanan...ara ara kaldırıyorlardı engelleri...hep birbirlerinin sayfalarındaydı ikisi de...ne değişik bir  duyguydu bu böyle....

  kadın adamın sayfasında,fotolarındaydı her pc yi açtığında...adam da sanki biliyor gibiydi...inadına hergün çeşit çeşit fotolarına koyuyordu sayfasına...otururken,çalışırken,tarladayken,yürürken..kısaca her şeyi yaparken yada hiçbirşey yapmazken...

  kadının aklına geçenlerde bir yerde okuduğu yazı gelmişti...tıpkı ordaki kadın gibiydi kendisi de...o da eski sevgilisinin sayfasını hergün takip ediyor,attığı her adımı biliyordu...

  korkunç birşeydi bu...başkası tarafından takip edilmek...herşeyinin bilinmesi...

  ama kendisini engelleyemiyordu ki...elleri istemeden onun sayfasına gidiyordu...fotolarını açıyor,saatlerce seyrediyordu...herşey yaparken ya da hiçbir şey yapmazken....

   aklına adamın sözleri geliyordu...bazılarını gülüyor,bazılarında sırtındaki tüyleri ürperiyordu...ne demişti adam ikinci karısı için ona...

 - o bir yılannnn....

 insan hiç karısı için öyle söyler miydi?madem sevmiyor,istemiyordu bırakırdı kadıncağızı...birde utanmadan fotonun altına yazmıştı sevgili eşim diye...

   kadın güldü usulca...

- yılan olan kadın ne zaman sevgili eşi oluvermişti???

  yazdıklarını okudu...onlar bile yalandı...hep aşktan,sevgiden bahsediyordu yazdıklarında...

 - pis yalancı dedi kadın.....sen aşktan ne anlarsın ki???

  aklına o adam için yaptığı bir iyilik geldi...pis çapkının bir başka sevgilisi vardı ve kendi yazdığı bir yorumla ikisinin arası açılmıştı sevgililerin...

  -kabahatlisi sensin diye bağırmıştı adam...vermiş,veriştirmişti bir de utanmadan...

   o günlerde ne kadar da saf ve aptaldı kendisi.adamın verdiği telefon numarasını aramış,karşısına çıkan kadına olan biteni anlatmıştı...işin garibi telefona kadının ablası çıkmış,kardeşinin yaptıklarına inanamıştı...o böyle şey yapamaz diye bağırmıştı telefonda bas bas...kardeşim 65 yaşında evli,çoluğu çocuğu hatta torunları bile var diye bağırmıştı...

   sende kimsin,nerden aldın bu telefonu deyince herşeyi anlatmıştı ...kadının ablası kriz geçirecekti neredeyse...bu yaptığı ilk yanlıştı o adama karşı...salak gibi  adamın verdiği telefonu aramış,bir de bir sürü laf duymuştu...ama olsun..iyi olmuştu...kadının ablası,kardeşinin ne mal olduğunu anlamıştı...
 
       
candan
11.Eylül.2013
çarşamba-01.31
izmir
 
(kısa kısa öykülerim)
(bir aşkın anatomisi)
 
KD yayıncılık

( Set Set Engelleri Kaldır Aradan...engeller Çözüm Değil Ki... başlıklı yazı candan tarafından 11.09.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.