Bir sonraki köşeyi döndüğünde gotik yapılı evinin girişine gelmişti. 13 basamaklı çoğu insana göre bu rakam gerçekten uğursuzdur- merdiveni geçti ve giriş kapısını açtı, Ardından asansörü atlayıp 6. kata kadar basamakları kullandı. Elindeki büyük ayıcıklı anahtarlıkla önce üst kilidi 2 defa alt kilidi de üç defa çevirerek açtı. Biraz gürültülü olsa da eve girebilmişti. Daire soğuk ve karanlıktı. Solda ki elektrik düğmesini açtı ve koridor sarı ışıkla aydınlandı. Kapıyı kapattı ve tekrar üst üste kilitledi. Çapraz taktığı uzun saplı siyah çantasını atkısını ve barut rengi ceketini maun askılığa asıp uzun koridorda ilerledi. Ev telefonunun kırmızı telesekreter düğmesi yanıp sönüyordu ama şuan pek mesajları önemseyecek durumda değildi. Yatak odasına gitti ve çift kişilik yatağına oturdu. Ayakkabılarını tamamen unutmuştu ve her yer çamur olmuştu. Önemsemeyerek çıkarıp kenara koydu. Sadece koyu kahve bol kazağı ve haki rengi yün taytı kalmıştı. Onları da bir çırpıda çıkarıp ayağının dibine bıraktı. Odasındaki sıkış tepiş banyoya ilerledi ve orada da çoraplarıyla iç çamaşırlarını çıkartıp sepete attı. Aynaya bakmadan sıcak suyu açtı ve küvetin dolmasını bekledi. Banyo çekmecesinden küllük sigara ve birkaç mum alıp küvetin kenarına koydu. Önce bir tek sigara alıp yaktı ardından mumları yaktı. Yavaş yavaş küçük banyo lavanta mumu ve sigara kokularıyla doldu. Küvete de birkaç damla lavanta yağı ve lavanta köpüğü döktü ve sigara kokusunu bastırmaya çalıştı. Küvet kıvamına gelince suyu kapattı, banyo çekmecesinden bir toka aldı, sigarasını ağzında tutarken saçlarını alelacele topladı ve sonra yavaşça küvete ilk adımını attı.
( Kalemden Dökülenler başlıklı yazı mertsenpai tarafından 5.09.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu