Hikaye / Aşk Hikayeleri

Eklenme Tarihi : 18.08.2013
Okunma Sayısı : 2118
Yorum Sayısı : 0
    tek bir kelime daha duymak istemiyorum aşktan,sevdadan yana...
arkadaşına bunu söylüyordu kadın...dertleşiyorlardı birbirleriyle...sevda var mıydı?aşk var mıydı?kaç kişi severek evleniyordu ama birkay ay sonra aşk bitiyordu...aşk evliliği öldürüyordu...
   yaktı bir sigara daha kadın...üfledi dumanını havaya...kıvrılıp gittiler dumanlar dans eder gibi havaya...döndü kadın arkadaşına..başladı anlatmaya...
   kalbim boş dedi...hiç kimse dolduramadı hayatta...gözleri daldı gitti...sanki geçmişi tekrardan yaşıyordu...birkaç ay önceydi dedi...garip bir şey oldu...aniden bir telefon çaldı birgün...yabancı bir numara...bilirsin tanımadığım numaraları açmam...ısrarla çalınca uzun bir süre açtım,belki önemli birşey vardır diye...bazen arkadaşlar bilmediğim numaralardan arıyorlar beni...tanımadığım bir ses...konuştu bir süre...önceleri pek birşey anlamadım...anlamak içinde mecburen dinledim...
  seni seviyorum diyordu adam...seviyorum seni...kaskatı kesildim birden...kimdi bu kendini bilmez adam...yanlış numara sanırım dedim...siz yanlış kişiyi aradınız...ne sevgilim var,ne de sevdiğim adam...afedersiniz dedi ve telefonu kapadı...
  arkadaşı kesti sözünü ...
oluyor böyle yanlışlıklar...geçen günde bir başka arkadaştan duydum böyle bir olayı...sanırım bir numarayı yanlış çeviriyorlar başka birisi çıkıyor karşılarına...
  garson iki çay daha getirdi masalarına...usulca içtiler karşılıklı...ikisi de suskun,ikisi de düşünceli...
  kadın anlatmayı sürdürdü yavaşça...
  biliyor musun dedi...birkaç yıl önce gerçekten sevmiştim...hem de delicesine...her an her dakika onu düşünüyordum...sen hiç hacı yolu bekledin mi?ben bekledim işte...hacca gitmişti...taaaa oralardan beni arıyordu hergün...bende burda onu bekliyordum...o ordaydı ben burda ama kalplerimiz beraberdi...ya da ben öyle sanıyordum...
  sustu kadın,bakışları dalgındı...uzun bir süre sustu kadın...sanki geçmişi yeniden yaşıyordu...
  sordu arkadaşı...
  ne oldu sonra...
  hiççççç dedi....hiçbirşey olmadı...ben bir aptal gibi burda onu beklerken...o çoktan gelmiş ülkeye...gitmiş ailesinin yanına...
 ne yani,gelmedi mi senin yanına?
 gelmedi işte...uzun bir süre kendime gelemedim...yakınlarımda olsa belki hesap sorabilirdim...o kadar kızmıştım işte...
 arkadaşı ellerini uzattı...ellerini avuçlarına aldı...
 üzülme dedi...hayat devam ediyor...belki seversin birgün kimbilir...ya da seni de gerçekten seven birisi bulunur...
 genç kadın sildi usulca gözyaşlarını...
 kimbilir belki dedi...beni de seven bulunur birgün...yalan sözler söylemeyen...sözünde duran birisi ...
 usulca sildi gözyaşlarını,yudumladı çayını...
 
 
candan
18.8.2013
pazar 23.13
izmir
 
( Anılarda Kayboldum başlıklı yazı candan tarafından 18.08.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.