Hikaye / Yaşamdan Hikayeler

Eklenme Tarihi : 15.08.2013
Okunma Sayısı : 2428
Yorum Sayısı : 0
   kadın usulca başını önüne eğdi...yavaşça konuşmaya başladı kısık,kısık sesle...

 elleri bir açılıp bir kapanıyordu...gözleri yerdeydi,bakamıyordu karşısındaki erkeğe...

   senden ayrılmak istiyorum...ehhh işte sonunda söylemişti...günlerdir,aylardır söylemek istediği sözleri sonunda söyleyebilmişti ...

   adam öylece baktı kadının yüzüne...yaktı bir sigara dumanını üfledi havaya...

sessizlik çöktü ortaya...konuşulacak çok şeyler vardı ama şimdi susma zamanıydı.hazmetmek için söylenenleri...

   adam usulca sordu kadına...

   sebeb ne?

   kadın konuştu...

   seviyorum işte birisine...

   adamın yüzü öfkeyle karardı...

   sennnn hiç kimseyi sevemezsinnnnnn....

   bu sefer seviyorum işte,gerçekten seviyorum...

   adam bir nefes daha çekti sigarasından,sonra yere attı,üstünü çiğnedi sigaranın...

   bennnnn dedi....ben...yıllarca beni sevmeni bekledim,hemde umutsuzca...sende aşkın,sevdanın zerresi yokkkk...bir adamı daha mutsuz etme bari,yazık olur o adama...

   kadının başı önünde,söylenenleri dinledi...ne diyebilirdi ki?yerden göğe kadar haklıydı adam...ne dese doğruydu...ısmarlama aşk olmuyordu ki terziye ceket gibi...

   belki bu sefer sevebilirim dedi kadın fısıltıyla...

   nasıl yaşayacaksınız?

   istanbul'a yerleşeceğiz,istanbul  büyük şehir...

   izmir'in suyu mu çıktı?

   adam oralı da ondan yani...

   yazık edeceksin hem kendini,hem adamı...

   niye?

   sennnn hiç kimseyi sevemezsinnnnnn...

   bu sefer sevdiğimi sanıyorum...

   keşke inanabilsem...

   hem söyler misin,kim bu adam?

   birisi işte...

   onunla tanışıp konuşmayı isterdim...

   neden?

   kendini nasıl aşık etti sana diye...

   kadın gülümsedi usulca....bilmem..oldu işte...

   adam kadının ellerini avuçlarına aldı...

   ne olur gel inat etme...yazık olur adamcağıza...sennnnn hiç kimseyi sevemezsinnnnn....

....................................................................................................................................................................

 

   sonradan çokkkk duydu bu sözleri kadın başkalarından....

 

SENNNNNNNNN  HİÇ KİMSEYİ SEVEMEZSİNNNNNN!!!!!!!!!

 

sevemezdi  elbette kadın...herkes aynıydı...önceleri herşey tozpembeydi...sözler güzeldi...yalanlar dizboyu!!!!

sonra sanki herşey tersine dönüyordu birden...hayaller gerçekleşmiyordu,gerçekler tüm çıplaklıığı ile ortaya dökülüyordu...tozpembeler laciverde dönüyordu...sözler çirkinleşiyordu...yalanlar doğruları örtemiyordu...

YANİ KISACA GÜNEŞ BALÇIKLA SIVANAMIYORDU...VEEEEE HEPPPP KADIN SUÇLANIYORDU HER AŞKIN BİTİŞİNDE....

  SENNNNNNN HİÇ KİMSEYİ SEVEMEZSİNNNNNNN!!!!!!!

 

 

candan

14.8.2013

çarşamba

11.15

AYDIN

 

(kısa kısa öykülerim)

 

YAŞAMDAN KESİTLER

( Sennnnn Hiç Kimseyi Sevemezsinnnnnnnnnnnn başlıklı yazı candan tarafından 15.08.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.