1 Genç Kadın Ve Lösemi Kızları
Genç kadın kenar bir mahallede, ilgisiz kocası ve 6 yaşındaki kızı Aleyna ile birlikte sade bir hayat yaşıyordu. Günleri çok sıradan geçer kocasının getirdiği üç,beş kuruşla geçinmeye çalışırdı.Derken bir gün kızı rahatsızlandı,alıp hemen doktora götürdüler ama kızları Aleyna amansız bir hastalığın eşiğindeydi. Lösemiydi ve ilik nakli olmazsa yaşaması imkansızdı. Doktorlar genç kadına bir bebek doğurmasını ve ondan alınan ilikle Aleyna'yı kurtarabiliceklerini söylediler. Aslında genç kadın Aleyna'ya olan ilgisinin azalmasından korktuğu için hiç düşünmemişti ikinci bebeği ama kızını kurtarmak için kabul etmişti ve kısa süre sonra hamile kaldı....Aradan bir yıl geçmişti genç kadının üç aylık bir kızı vardı adını Kader koymuştu, zaten dünyaya gelişide acı kaderden başka bişey değildi sadece ablasına ilik vermek üzere dünyaya getirilen bir bebekti ama genç kadını daha acı bir haber bekliyordu. İkinci kızı Kader'de lösemi'ydi. Genç kadının dünyası başına yıkılmıştı artık dayanacak gücü kalmamıştı ne yapıcağını nasıl teselli bulunacağını bilemiyordu. Günler birbirini kovaladı aradan 3 yıl geçti ve kader bu kez genç kadın ve lösemi kızlarının üzerine bir güneş gibi doğmuştu. Aldıkları bir haberle doğru hastanenin yolunu tuttular. İki kızlarınada ilik bağışı çıkmıştı, hayat ilk defa gülüyordu genç kadın ve ailesinin yüzüne. Bir aylık tedaviden sonra kızlar sağlığına kavuşmuştu ve artık onları yeni bir hayat bekliyordu,...veee!!!! aradan yıllar geçti büyük kızı Aleyna doktor küçük kızı Kader öğretmen olmuştu.....Yüce rabbimin lütfu işte bizleri nerde ne ile sınaycağı hiç bilemeyiz dilerim ki; genç kadın ve kızları hayatlarının geri kalan kısmında hiç kötü gün yüzü görmezler mutlu mesut yaşarlar......

Not: Gerçek hayatta yaşanmış olup sadece isimler değiştirilmiştir....
( Genç Kadın Ve Lösemi Kızları başlıklı yazı iklim tarafından 2.08.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.