Hikaye / Yaşamdan Hikayeler

Eklenme Tarihi : 24.07.2013
Okunma Sayısı : 2964
Yorum Sayısı : 0

 

Ben hoşçakalamadım...
Sen güle güle gittin mi?

Beni bir vedaya sığdırdın ya, ben umut diye beklerken unut dedin ya hani, inan unutamam seni. Oysa koca bir ömür vardı bizi bekleyen, oysa nerede olursan ol kalbin hep benim için çarpacaktı, ruhun... hep benimle olacaktı. İnan kandırmıyorum artık kendimi. Kaderle inatlaşmıyorum. Sen kendine neyi yakıştırdın bilmem ama ben sensizliği çok yakıştıraramadim kendime..

Ayrı dünyalara doğru yol alırken, gün olur koparırım kendimi senden. Gün olur özlerim seni, gün olur hayal kurarım, hiç gitmemişsin gibi. Ve birgün olur ki, unuturum seni. Beni unuttuğun gibi. Yine de kimseyi yerine koyamam. Yeniden sevemeye. Ne göze alabilirim ne gönlüme...

 

Şimdi bir hayatın sıradan zamanları gibiyiz seninle. Değmeyiz hatırlanmaya. Ve hep unutmaya az kala çıkarsın yoluma. Öyle yokken, öyle silinmişken hafızamda, söndüğüm yerden tutuşurum. Sonra yine gidersin. Hiç yaşamamış kadar asi olurum, hiç yaşamayacak kadar bitmiş...

Sen bitmeyenlere iyi bak.....

Yüreğinden öpüyorum sen kal sağlıcakla .....

 

(alıntı)

 

bende hoşçakalamadım

sen güle güle giderken

hiç acımadan seni sevmiyorum ben derken yüzüme

bir tokat gibi vurdu sözlerin,deldi geçti böğrüme

zaman en iyi ilaçtır derlerdi de inanmazdım...zaten hangi ilaç tatlıdır ki?

unutamam sanma seni...gün gelir unuturum...hem öyle bir unuturum ki sen bile şaşarsın buna!!!nasıl unutmuş ki beni dersin...kaçan balık büyük olur misali belki geri dönmek istersin...ama sakın öyle birşeyi hiç düşünme...sen beni bırakıp gittin ya...hemde hiç acımadan...öylece ortalıkta bıraktın ya beni...duygularımı hiçe sayarak hemde...seni sevdiğimi bile bile...ardından bakarken ben sen giderken...yemin ettim...artık bir daha aşka yer yok gönlümde diye!!!nefretim her yerimi sardı...ayakucumdan başucuma kadar!!!ellerim yumruk oldu,tırnaklarım kırıldı avuç içimde!!!

ben hoşçakalamadım

sen güle güle gittin mi?

başka gönüllerde kendine yer ettin mi?

yüksek yerlere eze eze çıkanlar,ezile ezile inerler birgün alçak yerlere!!!

sanma ki yer ettiğin o yeni gönülde sonsuza dek kalacaksın!!!

hiç ummadığın birgün tepetaklak düşeceksin çamurların içerisine!!!

unutma ki sevdiğim,hiç bir zafere çiçekli yollardan gidilmez!!!

eğer birgün geri dönmek istersen seni bekleyeceğim beni bıraktığın o yerde!!!

ama sanma ki sevdiğimden değil,sadece haline gülmek için!!!

diz çökeceksin birgün sende sevgilim önümde!!!

unutma ki her katil mutlaka olay mahalline geri döner!!!

vurduğu insanın son halini görmek için!!!

sen vurdun beni en derinden...ama ben ölmedim!!!

sadece gururum incindi,bir de dizçökmüştüm ya sen giderken...

kalktım...elimi yüzümü sildim...hiçbirşeycikler olmamış gibi gülümsedim...

ve yarım kalan hayatıma devam ettim...alçaklar için üzülmeye değmezmiş be güzelim!!!

 

candan

 

16.7.2013

salı 05.25

izmir

( Alçaklar İçin Üzülmeye Değmezmiş Be Güzelim... başlıklı yazı candan tarafından 24.07.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.