Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 16.06.2013
Okunma Sayısı : 4878
Yorum Sayısı : 0

     SAYILAR VE ANLATTIĞI GERÇEKLER VE ANALİZİ VE HAKİKATİ

Sayılar ve anlattığı gerçekleri aklımca şöyle yorumladım. Allah(C.C) hiç bir şeyi sebepsiz yaratmaz, buna iman etmişim ve inananlarda iman etmiştir. İslam da ki doğru yaşayışa göre, Kurana göre, O Resule göre, hayatımız düzgün bir yolda olmalı, İslam üzere olmalıdır. Gönlümüzde Allah, İslam, Kuran ve Resul ve bunların değerleri olan merhametle hissiyatla… İle yola çıkmamızı söyleyen değerlerle olmalıyız ve bunlarla buna göre yaşamalıyız. Şimdi sayıların bize söylemek istediğini anlamaya çalışayım.

1+1=2; 2/1=1,(1+1=2) 2+1=3; 3/1=3(1+1+1+=3)-burada ilk sayı Allah( islam, kuran, o Resul. Aldığımız değerler ve yaşayışımız) sonraki sayı ben, sen veya o herhangi birisi olarak düşündüm,Allah(İslam ,Kuran,o resul ve islam i yaşayış örnek alarak yaşamak) ve ben sen veya o birleşince iki oluyoruz,bölününce önce Allah ve ben veya sen veya o iki oluyor ve bölünce ikimizde çıkınca ikimizin çıkıyoruz(islam ı bize gönderen Allahın islam i değerlerini alan olarak ben,sen,o demek istedim) gerçeği çıkıyor.Şimdi bu ıssız adada yüz kişi olduğumuzu düşünelim.Sen bendeki Allahın vermiş olduğu güzellikleri,merhameti,adaleti ve bilgiyi Allahın bize sunmuş olduğu İslami değerlerini ve yaşam için sunduğu kanunlarını ilmi yaşarken görüyorsun ve beni örnek alıyorsun iki iken üç olduk,sendeki bu cevheri gören üçüncü kişi seni örnek alınca dört kişi oluyoruz ve bilirsiniz sevgi paylaştıkça çoğalır ve yüz kişi oluncaya kadar çoğalıyoruz bu yüz kişiden 99cu ve 100'cü kişilere 98'ci kişi bakınca kendini ve diğer 97’ci kişi 96 kişide gördüğü ilimi,merhameti ve Allahın güzellikle Bahş ettiği sırrı yaşayışı veya doğru yaşayışı görüyorsa her şey düzgündür, ama göremiyor ise ve burada suç(suç değil de örnek almama diyelim) 99'ci kişidedir.1+1=2, Allah ve ben sen veya o burada var.2+1=3,3/1=3(1+1+1=3) burada Allah ben sen veya o var ve onu takip eden kim ise oda vardır.3+1=4, 4/1=4(1+1+1+1+=4) burada Allah,(Allahın dinini ve İslami örnek alan ben,beni izleyen,o,onu izleyen sen varız).4+1=5, 5/1=5,(1+1+1+1+1=5) …..89+1=88 eder ise artmaz ise, 89 inci kişi 88'ci kişiyi yanlış olarak veya hiç örnek almaz ise hem kendi hemde kendisinde sonra geleni yolda çıkaracağı için 90 olmaz 88 çıkar hatta geriye 2-3 kişi kalır, burada suç değil de kendisinden öncekini yarım örnek alan 89'cu kişidir.İslam da düzen ve yaşayışımızda da bu böyledir,herkes birbirini görecek kendisinde şaşma olmayacak, yolda şaşılırsa şeytan kapat,şer güçler kapar maazallah sonu felakettir,yok oluştur. İstenilen hayat bazen sıkıntılarla bazen neşe ile yaşanılır, Hayaller bazen olur bazen bekler kapıda, bazen her şey tam veya eksik olur ama sevgiler her zaman tam olmalı, saygılar tam olmalı, birbirimizin düşüncelerini hor görmeden kabullenerek hazım ederek müdahale etmeden beraberce kabullenerek, sevgi ile yaşam tam olmalıdır. Hatalarımızı ve eksikliklerimizi gönül yıkarak değil onararak, düzelterek, birbirimizi kırmadan sevgi ile sararak kucaklayarak yaşamalıyız.

Çünkü hepimiz birbirimize bölündüğümüzde sen beni, bende seni görmek zorundayım veya "1+1=2; 2/1=2, 2+1=3, 3/1=3… 2+3=5;5+8=13;13+8=21;21+34=55;+34=,89

Sayıları birbiri ile toplanarak-Belli bir çoğunluk olunca- giderse 89/55=1.618  olan altın oranı olan sayı çıkar veya 89+55=144…2584+4181=6765; 6767/4181=1.618 bu son iki rakamın toplamı ve geriye dönüp en son sayı ile bir arkasındaki sayının bölümü altının oranı olan1.618 verir. Veya 1+1=2; 2/1=1; 2+1=3. 3/1=1_.Buradaki hikmete gelince, demin dediğim gibi yüz kişi birbirlerindeki altından değerli olan Allah'ın İslamiyet teki yaşamı nizamındaki güzellikleri ve sevgiyi kendine alır ve yaşarsa ve ilim öğrenerek Allah'ın kendisine bir kırpıntı olarak nurundan bir parça vererek o kulununda ilim sahibi olmasını sağlayan bu nurla ilim sahibi olur ve sende bendeki bu güzellikleri alırsa birken iki oluruz birbirimizi bölersek önce Allahın (ilmi dini güzellikleri o Resulü-  buna göre hayatta yaşarız. En doğru yaşamda islam iledir)hem ben çıkarım hem de sen çıkarsın üçüncü kişide seni örnek alırsa, yani ben yani sen ve yani de kendisi çıkar bu devam eder gider en sondaki kendine bakmak için bir arkasındakine bakarda, kendisini bulamazsa ve arkasında olanda, en sondakinde kendisini bulamaz da, bir arkadakini görürse demek ki bir öndekinde, yanlışlık var. Arkasındakini örnek alıp, öndekine vermesi gerekeni almayarak hem kendisini hem arkasındakini ve en sondakini, kandırmış olur ki buda düzülmüş olan, ardı ardına düzülmüş olan domino taşı gibi yıkıma, neden olur ve bir değer olan değerler yerle bir olur. Hem tüm toplamda bir gerideki sayıya bölünce altının değeri olan 1.618 çıkmaz ve toplanarak giden, ilk üç veya daha sonraki sayıları geriye doğru sayıları bölünce doğru çıkmaz ve dengesizlik meydana gelir ve yıkılır gider. Şimdi aynaya bakan sevgisi ve merhameti ile etrafındaki dertli olanların dertlerine çare olmak için kendisine, Âlemlerin Rabbi, olan Allah’ın vermiş olduğu merhametle, sevgi ile çözüm bulurda yardımcı olursa çoğalırlar ve derdi sıkıntısı çözülen kişi, aynaya bakınca hem kendisini hem de kendisine yardım edeni görecektir, Çünkü kendisine yardım edendeki güzelliği, kendisi de almıştır ve çoğalmışlardır. Yok, o güzelliği almamışsa sadece kendini görür ve sevgi ve merhametle dertleri sıkıntıları ortadan kaldırmadıkları için, yok olmaya mahkûm olurlar. Yani birken iki, iki iken üç, üçken beş, beşken sekiz kişi olacaklar ve herkes bölündüğünde, hem kendini hem de kendisinden öncekini ve herkes birbirini görecektir. Altın kıymetlidir ve çoğalan en son sayıyı bir öncekine bölülünce altının değeri olan 1.618 bulunur. Allah burada bu formülü bulunmasına vesile olurken sevgi ile benim dinimi yaşayın ilmimden alın ve paylaşın çoğalın mutlu ve saadet içinde hiçbir haksızlığa ve adaletsizliğe maruz kalmadan yaşayın demek istiyor KARDEŞLERİM.

 

 

( Sayılar Ve Anlattığı Gerçekler Ve Analizi Ve Hakikati başlıklı yazı kul mehmet tarafından 16.06.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.