Hikaye / Yaşamdan Hikayeler

Eklenme Tarihi : 12.06.2013
Okunma Sayısı : 6540
Yorum Sayısı : 1
  dün gece seni düşündüm..düşündükçe ağladım...ağladıkça bir başka hüzün çöktü üzerime...ben nerde yanlış yapmıştım...hatalarım neydi...sorular hep sorular...içinden çıkamadım...yoktu cevapları...öylece bakıyordum geçip giden yaşama...dışarıdan sessizce...katmıyordun çünkü hayatına bana...ben hep uzaktan izledim olayları...yazdıklarını  okuyordum...içerim parçalanıyordu...nefretin her yanını sarmıştı...oysa ben sana birşey yapmadım ki...izin vermedin sen buna...hep ellerinin tersiyle ittin beni...ben sana bir adım yaklaştıkça sen iki adım uzaklaştın benden...sen hiç sevmedin beni...yalan sözlerle yazdın o şiirlerini...kinle,nefretle yazdın...duygusuzdun duygusuz...bir de benim yazdıklarımla alay ediyordun...şiirin "ş" harfinden anlamayan sevgili diyordun...
 ben içerimden geçenleri yazdım hep...umutlarımı,acılarımı,seni,kendimi yazdım...ya sen neler yazdın...kime yazdın...niye yazdın...boştu aşkların,umutların boştu...yoktu hayallerin...sözlerin efendisiydin sen...gözlerin değil...
  dün gece hep seni düşündüm...düşündükçe ağladım...ağladıkça bir hoş oldum...kayboldu umutlarım...yok edilmişlerdi acımasızca...oysa sevmiştim ben seni...bir buna sen inanmadın...sade sen mi seversin bu hayatta...başkaları sevemez mi...giremez mi kapısını açıp gönüllere...
  aslında sen hiç sevmedin beni...bir hayale aşıktın sen...olmayacak rüyalara dalmıştın...ben seni her sarstığımda şöyle bir uyandın,sonra gene daldın uykulara...
  sade sen mi seversin bu dünyada...başkaları yok mu ...aslında sen hiç sevmedin beni...kırdın umutlarımı...yok ettin yaşama sevincimi...senin yüzünden artık inanmıyorum sevdalara...
  dün gece hep seni düşündüm...düşündükçe ağladım...ağladıkça kahroldum...nefretim her yanımı sardı...kinim doldu içerime...istedim ki senden intikam alayım...düşündüm...vazgeçtim...intikam soğuk yenen bir yemekmiş...soğumuş...yiyemedim...artık vazgeçtim ben senden...özgürsün gülüm...
 
 
candan emirsoy
12.6.2013
çarşamba
17.44
izmir
( Şiirin Ş Harfinden Anlamayan Sevgili başlıklı yazı candan tarafından 12.06.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.