İnsanın her ne olursa olsun bir beklentisi olmasıdır.Kapalı kutuda aradığı çıkıştır.Kaybolduğunda gördüğü tek ışıltı noktasına koşmasıdır.Umut kaybı aramaktır.Kaybettiğin sevgiyi yıllarca bulmaya çalışmaktır.Beklemektir giden bir sevgiliyi en ufak bir umut olsa da.Umut hayata yaptığın yeni başlangıçtır boş bir beyaz kağıda.Umut lazım olduğunda yanında olan bir dosttur seni anlayabilen.En acılı anında bile yaşanabilecek ufak bir mutluluk tebessümüdür.Etrafında olan olaylara en yakın arkadaşlarından değilde bir yabancı tarafından uzatılan eldir.Hayatta sevgi nedir hiç bilmeyen insanlarında sevebileceğinin, sevilebileceğinin en canlı kanıtıdır.İnsanların çektiği acılara rağmen hayata hep en baştan başlar gibi başlamasıdır güne.En kötü insanların içinde masum insanı bulabilmektir.Umut her şeye rağmen hayatı hep en baştan sevmektir.Umut her kış sonu yaşanan BAHAR dır. 
Umut sensin
Umut seni hep en baştan
Her gördüğümde yeniden başlayan
Her gülüşünde ruhumu okşayan
Birbirimize olan sevgidir umut.

Umut aşktır.
Bazen ufak bir tebessüm
Bazen sıcak bir buse
Bazen elimi tutan elin
Her zaman karşılıklı olan duygulardır. 
                                          
( Umut başlıklı yazı Kaptan tarafından 30.05.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.