[if gte mso 9]> Normal 0 21 false false false TR X-NONE X-NONE


*****Boğazdaki gıcığa dermân bulunur ama karşındaki gıcık için fermân lâzımdır. (2013)


 

*****Her tevbe farklı bir mevsim gibidir.Hangi mevsimin hayır getireceğini Allah bilir. (2013)


 

*****Camdan cama yapılan muhabbetler biteli, evlerimiz hapishâne oldu;kendimiz terâne olduk. (2013)


 

******Gözlerindeki nefesi ısıtamazsan bakmana gerek yok. (2013)


 

******Nisan yağmurlarıyla beslenen " sabır " vuslatın tâ kendisidir. (2013)


 

*****AŞK ' ın öğretilmesini yasaklayıp gelecek nesillerden adam olmalarını bekleyen zavallılar kendi yaktıkları ateşin en verimli yakıtı olurlar. (2013)


 

******Gâyeniz mutlu olmaksa en önemli araç ibâdettir. (2013)


 

******Doğru yolu işaret etmeye çalışan şahsiyetler cilâlı hayatlar yaşamadıkları için dünyalık sürüler (!) tarafından hor görülürler. (2013)


 

*****Her sadada bir edâ,her edâda bir ferdâ yatar. (2013)


 

*****Küresel odunlar çıkalı kaşıklık tahta bulamaz olduk. (2013)


 

Dursun Tiftik

 

 

( Yansımalar-3 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 26.05.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.