-Yeni doğan küçük bir kuş bile aşka uçabilir,çünkü her yeni doğan kuşun yüreğinde büyük kanatlar vardır... 

-Vezirini kaybettin diye üzülme; unutma piyonların hala senin emrinde.

-Plotonik aşk öküzün trene bakmasına benzer,öküzdeki tek fark trenler değişsede aşk bitmez... 

-Senden ne köy ne kasaba olur dediler ben başarı ışığı hiç sönmeyen bir şehir oldum...

-Ulu çınarlar fırtınalı dağlarda yetişir...

-Gözü daima yükseklerde olanlar bir çukura düşmüş çıkmaya çalışanlardır...

-Bazı sabahlar güneş bulutların arkasına saklanır,insan kalbi de böyledir,kalplerde saklanan ne gizli güneşler vardır bulutların çekilmesini bekleyen...

-Her giysinin içinde ki adam olsaydı hayvanlarda giyinirlerdi...

-Beş alimin yola getiremediği bir cahil beş alimi yoldan çıkarır...

-Kardeşin kardeşi vurduğu bu alemde dostum var diyenler dostlarının gözlerine bir daha baksınlar...

-Kulaktan duyma bir bilgiyle yola çıkan bir yolcu;ancak o bilginin doğruluğu kadar yol alır...

-Keşke dağlarda bir gelincik olsaydım da;okşamasını bilen ellerin içinde solsaydım...

-Bazen en kötü silah bir laftan ibarettir.Onu silah yapan söz değil,sözü söyleyenin canından çok sevdiğin kişi oluşudur...

-Sen benim biricik papatyamsın.Beyaz yapraklarında umutlandığım,sarısında aşkı bulduğum,en sevdiğim çiçeğim papatyamsın...

-Bazen dikenli güller bile dikenini terk eder yeter ki sen sevgi ve merhametle yaklaş... 

-Aklını kullanırsan eğer, dünya olur sana cennet; unutursan aklını, cehennem odur elbet.

-Dalgalardan kurtulmak için bindiysen hayat sandalına; sürükler o seni sonusuz okyanuslara.

-Bugün sıkılıpta yapmadıkların; yarın seni boğar.

-Hayatta tek hedefim keşke demeden yaşayabilmek...

-Sevebiliyorsam varım....

-Saat 12'ye beş kala sevmiştim seni ve yine saat 12'ye beş var; ama kim bilir sen kimi seviyorsun.

-Sadece tek yumurta ikizlerinin bir yeri acıdığında diğerininde acırmış, şimdi ikimizinde kalbi acıyor; yoksa biz kardeş miyiz?

-Geçen sormuştun ya bana: "Bana neden hiç gül ver miyorsun?" diye. Gül dalında güzeldir be gülüm. Birisi seni koparırsa benden ben ne yaparım?
( Anlamlı Sözlerim başlıklı yazı Ümit Zafer tarafından 17.05.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.