BABA EVLADINA SES OLMUŞ AMA NEFES OLAMAMIŞ
Bir çocuğun hayatını yok etmek için anca bu kadar dilenilir,
Burası Türkiye… Hayvana verilen değer kadar insana verilse
Ne analar nede babalar ağlar, ciğer paresi evlatları
Gözler önünde çaresizlikten ölüme işte böyle gider
Nefes yetmezliği çeken bir çocuğu nasıl oluyor da sevk ettikleri halde
Ambulans veremezler. Hangi akla hizmet veriliyor anlamak zor,
Yüce adalet doğru kararı vereceğine inanıyorum.
Bir babanın yardım çığlıklarını bir ananın feryatlarını hiç mi duyan olmaz
Bu hastanelerin görevi nedir? Başhekimlerin görevi hasta bir çocuğu kendi aracınla
Götür benim işim var deme hakkına sahip midir?
Nasıl diyebilirler benim işim var kendi imkânlarınla işini halletme çalış diye,
Başhekimin görevi sorunları çözmeye yardımcı olmak deyimlidir?
Oksijen verilmesi gereken bir hastaya nasıl oluyor da tam teşkil ambulans
Verilmez. Kendi imkânlarınla götür hastanı diyebiliyorlar.
Kaza olur ambulanslar geç gelir hastalar ölür.
Yangın olur itfaiye geç gider canlar yanar yok olur
Olaylar olur polisler geç gider… Nedir bu ülkenin cehaleti anlamış deyilim.
Madem hastalarını herkes kendi götürecekse bu ambulanslarla
Tatil emi gidecekler diye soruyorum bende. Başhekim şikâyeti dinleme nezaketin de
Bile bulunmazken, sizi şikâyet ederim dediği halde
Git istediğin yere şikâyeti bildir diyebiliyor.
Nasıl bir hastane yönetimi bu. Sağlık bakanlığı uyuyor mu yok sa
Kimin paraları ile maaş alıyorlar vatandaşın kanını emiyor devlet vergi diye
Gerekli mercilerine de gereken talimatlar verilsin bizler halk olarak ezilmekten bıktık.
Zengin fakir vekil başkan ayrımcılığı yapılmasın hepimiz insanız bizler insan muamelesi görmek istiyoruz.
Neden hep bu gibi durumlar bir gariban vatandaşın başına geliyor,
Hastanelerde ve gerekli merciler de iyi muamele görmek için bir iş adamı bir genel başkan ve yüksek mevkilerde olmamız mı gerekiyor.
Bir zenginin aile’nin kedisi hasta olsa veterinere götürse insana verilen değerden daha çok ilgi gösterildiğine eminim.
Hayvan severler bu haberi okurlarsa tepkileri nasıl olur çok merak ediyorum.
Ayaklanırlarımı acaba diye düşünmeden edemiyorum.
Ha bunu derken ben de hayvan düşmanı biri deyilim ama insan ları daha ön planda tuttuğum bir gerçektir. Biz bu halimiz Lemi Avrupa birliğine gireceğiz… Türkiye tek yüksek seviye de yaşanların ülkesi Değil hep yüksek mevkiler baz alınıyor yok böyle bir şey .
Asıl gerçek yaşam dar gelirli orta gelirli kişilerdir… En basitinden bir hastaneye gitsinler böyle lux arabalarla gitmesinler korumasız Ali amca gibi, Ayşe teyze gibi girsinler. Kucağında bebesi ile
Yapılan haksızlıkları sıradan vatandaş gibi kuyruğu geçince izlesinler. Nelerin olduğunu sanıldığı gibi
Güllük gülistanlık hiç değil.
Bir bakan ziyarete gelirken ki düzen prosödür inanın ki normal de hiç yoktur. Anlık düzen sadece.
Hepsi düzenleniyor pir dikkat tüm personel bekletiliyor böyle olduğunu bakan bey de biliyor millette Ama nedense üstü süslemelere bizler hemen kanmış gibi yapar ses çıkarmayız.
Gelelim bu gencecik 14 yaşında ki çocuğa bu bir örnek niceleri var ki ihmalsizlik ten yaşama sansı yok olan. Duyarlı babası ses çıkarttığı için bizlerin de haberi oldu… Yoksa çoktan unutulmuştu.
Kim hesap verecek ve verilen hesabın karşılığın da bu can geri gelecek mi ?
Bir babanın isyanı iç leri paralıyor çok yazık defalarca dinledim vidoyu sanki.
O anı ben yaşadım, çok çırpınmış gözleri önün de biricik evladı can çekiyorken,
Hangi baba hangi ana yüreği dayanabilir. Bu şekilde bir acıya, resmen çocuğun ölsün diye babanın eline vermişler. Olamaz böyle duyarsızlık içim parçalandı… Kendi çocuklarım gözümün önüne geldi.
Acaba diyorum ki bu başhekimin çocuğu olsa idi bu davranışı yapar mı mümkün değil tabiî ki.
Böyle durum. (Minik bir hikâye aklıma geldi doktor ve arkadaşı araba da seri halde giderken bir trafik kazasına tanık olmuşlar ve doktor bey arabadan inipte müdahale de bulunma nezaketi göstermemiş. Ve evine gitmiş evde kimse yok bir aratıyor ki biraz önce gördükleri kazada yaralı olan kendi oğlu… Hastaneye koşmuş ama artık çok geç kalmıştı, erken müdahale edilmediğinden dolayı hayatını kaybetmiş doktor beyimizin oğlu ) . Bu haber Vido’nun tüm Türkiye de Dinleyecek şekilde yayınlanmasını istiyorum.
Baba çocuğuna ses olmuş ama nefes olamamış ..
Hep birlikte ölümün kucağına atmışlar körpecik çocuğu…
Pelüş yatakta yatırmak yerine kara toprağı
Farz kılmışlar ALLAH rahmet etsin Ailesine sabırlar diliyorum.
Sebebiyet verenlerin de Gerekli cezaya çarptırılmalarını temenni ediyorum.
Saygılarımla.
GÜLŞEN Sarıoğlu 27.4.2013
( Baba Evladına Ses Olmuş Ama Nefes Olamamış başlıklı yazı gülüm35 tarafından 1.05.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.