.

SorduLar ßana "HİÇ SEVDİN Mİ" Diye EVET" Dedim "SEVDİM".! Ama Sizin" ßiLdiğiniz Gibi DeğiL ..! Sizin ANLADIĞINIZ !. Gibi Hiç DeğiL .! Evet SEVDİM ßen Sevdiğimi GÖZLERİ İçin DeğiL .! ßu... GÖZLERDE SakLı ßakışı İçin SEVDİM Sevdiğimi Ondan Gidecek GüzeLLiği İçin DeğiL .! Onda Hep ßAKİ KaLacak Ruhu İçin SEVDİM .! Tüketmedim Onu Sizin GÖRDÜĞÜNÜZDE . Harcamadım Onu Sizin SEVGİ Diye KabuL EttikLeriniz De.! Evet SEVDİM ßen .! Sizin ANLADIĞINIZ Gibi DeğiL .! Sizin ßiLdiğiniz Gibi DeğiL .! ßir KALP GEZGİNİ Gibi DeğiL .! AnLık SEVDALARIN Peşinde Koşan ßir ŞAŞKIN Gibi Hiç DeğiL .! "NE İSTEDİĞİMİ ßİLEREK SEVDİM"..!! Herkesin ANLAMINI ßiLmeden ...Ağzına ALmış OLduğu SEVGİYİ DudakLarında ßir Oyunmuş Gibi Tükettiği ..SEVGİYİ AtıLmış OLduğu Yerden ALarak ONU Hak Ettiği Yere Taşıyarak.! GÖZLERİM !.İçin DeğiL De , RUHUM İçin SEVDİM ßen ßEN Size Soruyorum Şimdi "SİZ HİÇ SEVDİNİZ Mİ" .?? Daha Doğrusu "ßÖYLE SEVDİNİZ Mİ ??


.
( Sevdinmi başlıklı yazı last ottoman tarafından 21.04.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.