1 Ben Senin Yerinde Olsaydım

 

Ben, bu kadar çok seviyorsam eğer, karşı geldiğim için tüm sülaleyi soyu!

Ben senin annen olsaydım eğer, sevgiyle kucaklardım seni bir ömür boyu

Ben senin kardeşin olsaydım eğer, koyardım kötülerin önüne boynumu!

Ben senin baban olsaydım eğer, korurdum bütün insanlardan soyumu!

 

Ben senin gölgen olsaydım eğer, gündüzü bırak gece de takip ederdim seni!

Ben senin nefesin olsaydım eğer, boşaltmazdım hiçbir zaman ciğerlerini!

Ben senin ellerin olsaydım eğer, bırakmazdım ellerimi tutanın ellerini!

Ben senin yerinde olsaydım eğer, benim seni sevdiğim gibi severdim beni!

 

Ben senin gözlerin olsaydım eğer, o gözlerinin kıymetini bilmeni isterdim.

Ben senin yüreğin olsaydım eğer, kendimden başkasını asla sevdirmezdim.

Ben senin beynin olsaydım eğer, mantık deyip yüreğinin önüne geçmezdim.

Ben senin her şeyin olmak isterdim aslında, sende benden başkasını sevmezdin!
 

Ben bahçende gül olsaydım eğer, sen varken başkası için asla açmazdım.

Ben kapında bekçi olsaydım eğer, her kapı çalışında senden kaçmazdım!

Ben bahçende ağaç olsaydım eğer, meyvemi senden başkasına vermezdim.

Ben beni sevmediğini bilmeseydim eğer, senin olduğun yere asla gelmezdim.

 

Ben senin annen olsaydım eğer, sevgiyi anlatırdım sana hiç yuvarlamadan!

Ben bir dostun olsaydım eğer, aşkı anlatırdım yakalayamayacağını kovalamadan!

Ben bir öğretmen olsaydım eğer, seni anlatırdım öğrencilerime çaktırmadan!

Ben senin sevdiğin olsaydım eğer, bırakmazdım seni hiç mi hiç kucaklamadan!

 

Ben bir ressam olsaydım eğer, her fırçayı sürüşümde yok iken var olurdun!

Ben bir yazar olsaydım eğer, yazacağım her kitabın konusunu sen doğururdun!

Ben bir şair olsaydım eğer, şiirlerime adını koyup satır, satır seni dokurdum.

Ben bir mimar olsaydım eğer, çizdiğim her projemin içinde inan seni bulurdum!

 

Ben sen olsaydım eğer, kıskananlara inat yazardım kalbime isminin baş harfini!

Ben sen olsaydım eğer, koparırdım hakkımızda kötü konuşanların acı dilini!

Ben sen olsaydım eğer, senin benim kıymetimi bildiğin gibi bilirdim kıymetini!

Ben sen olsaydım eğer, birbirini sevemeyenlere inat yapardım sevginin devrimini!

( Ben Senin Yerinde Olsaydım başlıklı yazı sidika-emek tarafından 27.02.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.