Haydi utandır beni şu vefasız gönlüne sevmeyi öğret.
Kendini bir şey sanan benliğine şu kuralı insanlarla oynanılmayacağını bellet.
İyi bir insan ol artık üzme beni kalbinle ve dilinle aşka karşı güzel sözler türet.
Yaşama sebebim ol hayata döndür tekrar bir birimize duymayalım nefret.

Kulaklarım duymaz gözlerim görmez olsun başkasının yanındayken görmeyim duymayalım.
Onun ismini söylemeyin buralarda belki unutacağım tekrar hatırlamayım.
Resmine bakmamak için direniyorum yazarken gözyaşlarımı tutamamaktayım.
Bu şiirler uzun olabilir ama yinede çektiklerimi sığdıramadım.

Artık her yerde suskun ve sakinim ve insanlar şaşırır.
Ozan sen eskiden susmazdın şakalar yapardın derler o günleri aratır.
Şımarık bilirlerdi beni şimdi anladılar ki düşünceleri onları yanıltır.
Aynı senin sevdiğini sandığım gibi ğerçekler elbet açıklanır.

Arkadaşların var tanıdığım seni onlara sormak istiyorum ama bil ki soramam.
Doğum günün yaklaştı sevdiğim o gün ağlarımda doğum ğünümü kutlayamam.
Beni bitiren illetten son bir tane var ama anneme sözüm var ona el uzatamam.
Kaderimi kendişm yazsaydım eğer biz hiç ayrılmazdık inan.

Daha sizlerinin tatmadığı dertler var umarım hiç onları yaşamazsınız.
Neden gülüm neden sevdiğim için mi benim üstümde bütün beddualarınız.
Herşey boş önemsiz ben fadimemden ayrılmışım nedenine şaşıracaksınız.
Ben onun özlemiyle ağlarken o aldattığımı zannetti elbette yazacağız.

Abilerim diyordu ozan senin dinlediğin şarkıları jiletçiler serseriler dinler.
Diyemedim abilerime artık yeşil gözlüm yok beni kim mutlu eder.
Hayatta unutulmayacak bazı anılar olur ağlamama sebep dönüp dolaşıp ayrılık bölümüne getirenler.
Serserilikten piskopatlıktanm değil be ayrılıklarıyla beni çok kötü etkilediler.

Özlemişim böyle yazmayı insan böyle dertli dertli yazmayı özler mi dersiniz.
Ben öldükçe sana daha yakın olurum gülüm bana yaptıklarını boşver hepsi önemsiz.
Boşuna kandırmaya çalışmayın beni boş laftır sevğiniz aynıdır düzünüz tersiniz.
İyiyim diyim de iyi olalım yaptıkların için yalnızlığım ve ben teşekkür ederiz.

Beni kabul edene burdayım bu halimle sana yalvarırım tükendi mecalim.
Bu çocuk okumaz adam olmaz derler acıları bir kaba koyum kilitleyemedim.
O yar sız olmuyor anladım sözlerim isyan dilim bıkan ben sana kenetlendim.
Bak işte senden başkası yok hayatımda sendediysem yani hayalin.

Senin yaptıkalrın beni utandırır soranlara hala beraberiz demek mecburiyetindeyim.
Belki kabullenemiyorum ayrılığımızı böyle omak değildi niyetim.
Adın adım olamazmıydı böyle olmak perişanlık kimsesiz sensizim.
Bir çare düşün bana çözüm bul bana mutluluk nedir bilmek isterim.

Ben gidiyorum bu kadar yeter belkide sana dedikleri gibi değmez.
Bu işin aslı sonra çıkar meydana kendi iyiliğini düşünüyorsa başkasıyla gezmez.
Bu sefer bilmediğin ozan olurum doğruymuş bu laf seven sevilmez.
Çorumun suçu yok kişileridir haddini sınırını bilmez.

21/10/2012
20:24 Pazar


Ozan Sonar
( Mutluluk Nedir Bilmek İsterim başlıklı yazı Ozan tarafından 27.02.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu