NE İYİLİK ETTİK AMA
 
Bu olay başımıza geleli çok olmadı. 2000’lerin başıydı neredeyse . Ferdi ile beraber yürüyorduk ,ve sonra önümüze nerden geldiği belli olmayan bir futbol topu geldi . Ben o sıralar biraz nanemollaydım. Ferdi’ye
- Bu seferlik ,sen vur … dedim
- Tamam … dedi
Topa tam vuracakken hemen karşımızdaki boş alanın yanındaki ardiyeden bir çocuğun çıkmaya çalıştığını gördük.( ikimiz de topun oradan geldiğini anlamıştık)
Çocuğun yüzü çivilere batmış , hafiften kanamış yüzü , dışarı çıkmaya çalışırken .Fakat bir yere sıkışmış ve nedeyse hareket bile edemiyordu .
Ferdi (bütün içtenliğiyle) ; ( maksadı yardım etmekti)
-dur yeğenim dur ! sen zahmet etme buraya kadar ben atarım… dedi
Ferdi topa vurdu ve tam isabet , top ardiyenin açıklarına doğru gitti . (oysa çocuk bizi duyamayacak kadar uzaktaydı. )
Ferdi de bende, yardım ettik , yoksa o zavallı çocuk ordan çıkamayacaktı diye düşünürken; yanımıza bir adam geldi ve Ferdi’ye dedi ki
- oğlum siz ne yaptınız…
- ne oldu abi …
- ne oldusu mu var . Çocuk biraz önce şu gördüğünüz boş alanda top oynuyordu . Topu yarım saat önce ardiye ye kaçırdı .daha yeni buldu da dışarı attı ,yani onun yarım saattir almaya çalıştığı topu siz geri atıyorsunuz … ( adam sinirlendi birden sanki, topu siz alın diyecekti)
Bu durum da yapılması gereken tek şey vardı kaçmak . Yaklaşık 10 dakika arkamıza bile bakmadan koştuk ve bir yerde durduk ikimizin de jeton yeni düştü . Ferdi soluk soluğa dediki;
-kardeş orda o kadar boş alan varken çocuk niye küçücük ardiyenin içinde top oynasın ki …
Çok yorulmuştum ,başımla onayladım dediğini ‘’ haklısın ‘’ diye..
                                                                                 
                                                   Cihan Hikmet EDİP
 

( Ne İyilik Ettik Ama başlıklı yazı FatihORTAKÇI tarafından 2/4/2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.